Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8400Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2015, před 9 lety

Petra Julie Tichá

Znění stížnosti

Po objednávce telefonu Samsung Galaxy S3 za cenu 5777,-Kč u firmy p. Ciganka-Okay36, nyní Mobilyporuba.cz, mi telefon 2x poškodil sim kartu. Operátor mi potvrdil, že vada je způsobena telefonem. Po řádně zaslané reklamaci, mi p. Cigánek telefon poslal zpět neopravený a ještě viditelně poškozený. Místo pro sim kartu v telefonu bylo hrubě poškozeno.Jakákoliv domluva s p. Cigánkem byla nemožná. Choval se hrubě a arogantně. Cítím se podvedená a poškozená. Prosím, můžete mi pomoci?
Děkuji Vám.
S úctou PharmDr. Petra Julie Tichá
ticha.petra@centrum.cz


Produkt

Samsung Galaxy S3 LTE, IMEI:354720053269770


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2015 15:42, před 9 lety

Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud byla reklamace uznána, ale zboží nebylo opraveno, může spotřebitel odstoupit od smlouvy pro nevyřízení reklamace včas a řádně. Odstoupení je vhodné zaslat prodejci doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 13:38, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.