Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 16.10.2015 jsem si objednala po internetu u společnosti Mall.cz granule pro psa.Dne 21.10.2015 jsem objednala krmivo pro psa - kapsičky a granule, zaplacena byla převodem dne 23.10.2015, přišlo potvrzení o přijetí platby dne 27.10.2015. Kapsičky byly doručeny, takže peníze společnost určitě dostala, na granule jsem čekala marně a po dvou týdnech jsem zjistila, že zbytek objednávky byl zrušen (v mém zákaznickém profilu). Od obchodu mi o tom nepřišla ani zmínka a od té doby se snažím s obchodem komunikovat, ale bez výsledku, jelikož na moje dva maily nepřišla žádná odpověď A momentálně jsem v zahraničí, tak jsem vzdala zkusit do obchodu zavolat, jelikož z předchozí zkušeností vím, že to téměř nemá cenu.
Nedodání zboží a ani po několika týdnech nedošlo k várcení peněz
Vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku a spotřebitelka převodem z bankovního účtu uhradila objednané zboží. Prodávajícímu vznikla povinnost na základě uzavřené smlouvy dodat objednané zboží.Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (doba dodání dle uzavřené kupní smlouvy), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Po prodávajícím lze požadovat rovněž náhradu škody, která spotřebiteli vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze škůdcových osobních poměrů nebo vzniklá až v době, kdy byl škůdce s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl škůdce podle smlouvy povinen překonat, ho však povinnosti k náhradě nezprostí.
Vážená paní Hanulíková,
moc se Vám omlouvám za způsobené komplikace. Bohužel v důsledku technických potíží jsme byli nuceni některé objednávky stornovat, dle informací Vám byla platba vrácena zpět na kartu 17. 11. 2015. Prosím o ověření, zda ji evidujete a pokud ne, kontaktujte mě. Požádám kolegy z finančního oddělení o zaslání výpisu k provedené platbě, případně dáme vše urychleně do pořádku, pokud bude třeba.
Děkuji Vám za pochopení.
Ivana Raimundová
Mall.cz
overeno@mall.cz
Od společnosti Mall.cz mi přišel 24.11.2015 e-mail, že mi platbu vrátili na účet, ale dosud žádné peníze na účet připsány nebyli, na e-mail jsem jim odpověděla, že peníze ještě nemám a samozřejmě žádná odpověď (odesláno 30.11.) Takže určitě kontaktuji paní Raimundovou a jsem zvědavá, kdy se to konečně dořeší, protože je to opravdu už dlouhá doba od založení objednávky a dosud problém nebyl vyřešen.
Jelikož společnost přislíbila vrácení peněžních prostředků, měla by svůj slib dodržet. Stížnost proto necháme přeřazenou na spotřebitelku a žádáme ji, aby nás o vývoji stížnosti průběžně informovala.
Dnes jsem využila možnosti kontaktovat paní Raimundovou a doufám, že se celý problém tímto brzy vyřeší.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.