Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#8405Zamítnutí pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2015, před 9 lety

Eliška Stará

Znění stížnosti

Dobrý den,

před měsícem mi omylem spadnul telefon HTC One mini 2 do umyvadla a namočil se. Nešel zapnout,ale jinak mechanicky poškozen nebyl. Vzala sem ho tedy do Alzy, protože sem ho měla pojištený na 2 roky proti krádeži a poškození.

Pojištění mě stálo skoro dva tisíce a po měsíci, kdy byl telefon u Alzy, mi bylo řečeno, že má pojistná událost se zamítá z důvodu nedbalosti.

Zajímalo by mě tedy k čemu takové pojištění je, když se za nedbalost považuje upadnutí?


Požadované řešení

Oprava mobilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 10:21, před 9 lety

Dle ustanovení čl.10.1.3 rámcové pojistné smlouvy na internetových stránkách společnosti se uvádí, že za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.) není pojistitel povinen uhradit/nahradit náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.1.2016 13:50, před 9 lety

Vážená paní Stará,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Z pojištění jsou opravdu vyjmuty případy škod, které vzniknou nedbalostí pojištěného. Toto vychází mimo uvedený bod rámcové pojistné smlouvy také ze zákonné povinnosti předcházet škodám.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 09:31, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2016 09:08, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.