Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
před měsícem mi omylem spadnul telefon HTC One mini 2 do umyvadla a namočil se. Nešel zapnout,ale jinak mechanicky poškozen nebyl. Vzala sem ho tedy do Alzy, protože sem ho měla pojištený na 2 roky proti krádeži a poškození.
Pojištění mě stálo skoro dva tisíce a po měsíci, kdy byl telefon u Alzy, mi bylo řečeno, že má pojistná událost se zamítá z důvodu nedbalosti.
Zajímalo by mě tedy k čemu takové pojištění je, když se za nedbalost považuje upadnutí?
Oprava mobilu
|
Tweet |
Dle ustanovení čl.10.1.3 rámcové pojistné smlouvy na internetových stránkách společnosti se uvádí, že za poškození způsobené úmyslně anebo nedbalostí/neopatrností pojištěného (např. rozsednutí, rozšlápnutí, přejetí autem, neopatrná manipulace apod.) není pojistitel povinen uhradit/nahradit náklady.
Vážená paní Stará,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Z pojištění jsou opravdu vyjmuty případy škod, které vzniknou nedbalostí pojištěného. Toto vychází mimo uvedený bod rámcové pojistné smlouvy také ze zákonné povinnosti předcházet škodám.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.