Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Domnívám se, že by bylo dobré přidat k zásilce alespoň dvouřádkový popis, jak získat přístup ke strojku uvnitř, na první pohled není
vůbec srozumitelné, kde hodinky otevřít a jak nařídit čas.
Postačila by e-mailová stručná odpověď, díky
|
Tweet |
Prodejce má povinnost poskytnout spotřebiteli návod v písemné formě a českém jazyce, nejsou-li pravidla užití výrobku obecně známá.
Dobrý den, paní Hoštická,
ciferník je do silikonového pásku jen vsazen, stačí ho vyloupnout. Poté na boku strojku najdete klasické nastavovací kolečko a zespodu kryt pro výměnu baterie. Po nařízení ciferník opět jednoduše zasadíte zpět do pásku. Kdybyste měla ještě jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat přímo na našem zákaznickému servisu(http://postovnezdarma.cz/helpdesk).
Přeji Vám hezký den,
Tomáš Česal
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.