Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám od vás koupený hand-scanner art.nr 288196, bohužel po výměně baterek již nejde, pro jistotu jsem koupila další nové baterky ještě 2x. Zahájila jsem kolečko po opravnách servisech, nikde nepřijali k opravě, nejčastější odpověď byla obraťte se na Tchibo.
Jak postupovat s opravou, scanner jsem minimálně používala ani nepřenášela, prakticky je zánovní děkuji za odezvu Alena Závěrková.
hand-scanner art.nr 288196 nejde, je mrtvý
zajistit opravu nebo jiné uspokojivé řešení děkuji za kladné vyřízení
|
Tweet |
Prodejce má ze zákona povinnost přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, která je pro to s ohledem na prodávané zboží nebo poskytované služby vhodná, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Spotřebitel se musí řídit pokyny prodejce v záručním listě a v případě opravy se obracet na určený servis, je-li v místě prodejce nebo v místě pro spotřebitele bližším.
Vážená paní Závěrková,
zmiňovaný výrobek Vám samozřejmě opravíme. Doneste ho, prosím, spolu s dokladem o koupi (účtenka/faktura) do kterékoliv pobočky - značkového obchodu Tchibo (nejbližší můžete vyhledat zde http://www.tchibo.cz/filialfinder).
Scanner zašleme do našeho servisního střediska kde posoudí závadu a výrobek buď opraví a zašlou Vám zpět nebo, pokud je ještě v záruce a vada bude neopravitelná, potvrdí nárok na vrácení kupní ceny (na technické výrobky naše firma poskytuje prodlouženou tříletou záruku).
Předem děkuji a jsem s pozdravem.
Eva Kotýnková
Dobrý den, bohužel nemám žádný doklad o koupi hand scanneru jak požaduje Tchibo, prokazatelně je to jejich výrobek a musí vědět v kterém týdnu byla tato akce nabízená, děkuji za dobrou spolupráci Alena závěrková
K uplatnění reklamace není nutné předložit doklad o zaplacení, je to však nejjednodušší cesta, jak prokázat, že zboží bylo zakoupeno u obchodníka. Nemá-li spotřebitelka doklad o zaplacení zboží, musí prokázat jinou cestou, že zboží u prodávajícího zakoupila. K tomu může posloužit výpis z účtu při platbě kartou či převodem, specifičností zboží (nikdo jiný jej neprodává), originálním obalem, v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Vážená paní Závěrková,
zboží k reklamaci přijmeme i bez účtenky, na prodejně, prosím, uveďte do našeho formuláře "Náhradní doklad o koupi" Vámi odhadovaný datum koupě, který bude následně sloužit k posouzení záruční doby. Velmi oblíbené výrobky se do našich kolekcí vracejí, a proto není tak jednoduché určit, kdy se daný kus prodal.
Děkuji za pochopení,
Eva Kotýnková
Ano děkuji, navštívím některou z prodejen Tchibo a napíši jak vše dopadlo, tato služba je úžasný pokrok a pomoc pro zákazníka, děkuji Alena Závěrková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.