Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8412Na hrube chovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2015, před 9 lety

Miroslava Dibďáková

Znění stížnosti

Dobrý den včera jsem v Albertu zažila opravdu nepřijemnou zkušenost byla jsem nepravem nařčená,že kradu před celym krámem se mnou ochranka jednala šileně měla jsem sebou dvě male děti dcerka z toho v noci bnespala ,chápu a respektuji,že lide kradou ale trocha slušného chovani neni na škodu dost hrubě mě tahal a na muj argument at zavalaji hlidku odpověděl,že to neni třeba po zjištění,že jsem nic neukradla řekl tak běžte koukala jsem jako blazen a nechala si zavolat vedoucihio ten ze mě dělal ještě blbce po teto zjušenosti vaš obchod už navštěvovat nebudu a po vypravěni kamaradkam taky ne a to jsem k vam chodila každy den na běžný nakup a jednou tydně ne velky


Požadované řešení

jednat slušně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 12:14, před 9 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.