Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den včera jsem v Albertu zažila opravdu nepřijemnou zkušenost byla jsem nepravem nařčená,že kradu před celym krámem se mnou ochranka jednala šileně měla jsem sebou dvě male děti dcerka z toho v noci bnespala ,chápu a respektuji,že lide kradou ale trocha slušného chovani neni na škodu dost hrubě mě tahal a na muj argument at zavalaji hlidku odpověděl,že to neni třeba po zjištění,že jsem nic neukradla řekl tak běžte koukala jsem jako blazen a nechala si zavolat vedoucihio ten ze mě dělal ještě blbce po teto zjušenosti vaš obchod už navštěvovat nebudu a po vypravěni kamaradkam taky ne a to jsem k vam chodila každy den na běžný nakup a jednou tydně ne velky
jednat slušně
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.