Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8415Druhý nákup - druhý problém s doručením

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2015, před 9 lety

Richard Pučálka

Znění stížnosti

Nakoupil jsem v krátké čase podruhé, podruhé tedy na požadavek manželky. Vždy se jednalo o dárek, který byl za zajímavou cenu, ale nikdy nám ho včas nedoručily. Nebo je doba doručení v prvním případě deset a v druhém devět dnů, na zboží deklarované prodejcem jako zboží "skladem" v pořádku ? Vždy jsem si předem, před jednotlivou objednávkou volal na "zákaznickou linku", doba čekání v obou případech zhruba 40 minut (Váš hovor, je v pořadí 36), a bylo mi sděleno, že na druhý den se zboží odesílá, tak nebude určitě žádný problém. Podprůměrný e-shop z Kotěhůlek doručí objednávku podstatně dříve než slavný MALL. Objednávku zhruba po šesti dnech od uskutečnění poslali dopravci, společnosti GEIS, ta Vám ovšem není schopna v intervalu 5 dní zásilku doručit, protože nemá k zásilce doklady a nebí kam ji zavézt, neboli nezná adresu, tak mi to bylo u dopravce po dvakráte sděleno. Vždy u obou nákupů, mi tři dny před konečným doručením, každý den ráno, došla od dopravce GEIS i Mallu sms zpráva, že bude zásilky v ten ten doručována a budu dopředu kontaktován řidičem, ani jednou se tak nestalo a v den doručení mi vůbec nikdo nezavolal. Zajímavé také bylo, že při sledování zásilky na stránkách dopravce, se jevily pokaždé informace k pohybu zásilky jako - INVENTURA KLECE, ZÁVLEK, NEZASTIŽEN, DORUČIT JINÝ DEN, EXTERNÍ ČÍSLO....
O problému jsem nyní diskutoval i se svými kamarády a měli podobné zkušenosti, hold měl jsem se zeptat dřív. Tuto galérii určitě z vlastní zkušenosti nedoporučuji.


Požadované řešení

V tomto obchodu nenakupovat !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 11:40, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2015 19:49, před 9 lety

Vážený pane Pučálko,

je mi líto, že jste měl takovéto nepříjemnosti s nákupem u nás. Bohužel se jednalo o chybu v datech, které nebyly dopravci předány správně a on proto nemohl zásilku doručit. Na základě Vaší zprávy na Facebooku byla situace ihned napravena a zboží evidujeme jako doručené.

Děkuji Vám za Vaši trpělivost a velice se omlouvám za způsobené komplikace.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.12.2015 20:24, před 9 lety


Richard Pučálka

Dobrý den, nutno podotknout, že jsem tuto zkušenost získal v krátké době hned dvakrát. Dnes jsem potkal u lékaře bývalou kolegyni z práce a došlo při čekání na odbavení na nákupy a náhodou i na božskou galerii MALL. Sdělila mi, že má naprosto stejnou zkušenost a tak jsme se tomu společně zasmáli a mávli rukou. Data zřejmě létají velmi intenzivně, jak Ivana ve vyjádření Mall uvádí, a to přímo jako hladové sýkorky v mrazivém počasí kolem plné budky .....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 09:02, před 9 lety

Jelikož bylo zboží již doručeno, bude případ uzavřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.