Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, společnost Mironet neuznala reklamaci mobilního telefonu,který byl bazarový ,na základě vyjádření servisního střediska, z jehož strany zněl posudek na poškození z důvodu vnitřni koroze ,po tel. konzultaci s jejich technikem sem zjisti ze telefon by u jejich spolecnosti jiz opravovan a prodan mé ,tudiž korozi jsem nejakou vlhkosti zpusobil ja??.- Nic takového z mé strany nemohlo byt mozne za tu dobu pouzivani. Telefon byl reklamován po 3 měsících od jeho zakoupení. Proto vznáším stížnost na vedení a průběh reklamace, se kterým nesouhlasím.
S pozdravem M.KUBALEK
SAMSUNG GALAXY S3 i9300 16GB
Požaduji výměnu za funkcni zbozi, nebo vrácení kupní ceny v plném rozsahu.
|
Tweet |
Při koupi spotřebního zboží obchodník odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, které byly sjednány nebo se dají očekávat a to i v případě, že předmětem koupě je použitá věc. Spotřebitel by tedy musel být před zakoupením zboží na tuto závadu upozorněn. Není-li tomu tak, je spotřebitel oprávněn věc reklamovat v době dvaceti čtyř měsíců od jejího převzetí. Jelikož se v daném případě jedná o použitou věc, mohly si smluvní strany ujednat zkrácení doby na uplatnění reklamace a to až na jednu polovinu zákonné doby (tedy na dvanáct měsíců).
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel požadovat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace (vada byla na zboží již v době prodeje), má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den.
dle vyjádření vedoucího reklamačního oddělení byl telefon prodáván jako bazarový (byl v autorizovaném servisu), avšak bez známek prolití. Zákazník poté reklamoval přístroj a autorizovaný servis zjistil oxidaci.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.