Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8424Nefunkční skříňka na Hlavním nádraží v Praze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2015, před 9 lety

Jan Havlovic

Znění stížnosti

Skrinka s cislem 284, po vhozeni 80Kc, byla stale nefunkcni. Nereagovala.
Po zjisteni ztraty penez, jsem volal na infolinku.
Penize ory poslou na ucet.


Produkt

Praha, Hlavni nadrazi, skrinka cislo 284


Požadované řešení

Chci poslat, jako reklamaci, penize na muj bankovni ucet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2015 11:33, před 9 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede anebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2015 12:14, před 9 lety

Dobrý den pane Havlovic, velice se omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou v Praze na hlavním nádraží. Částku 80,- Kč vám zašleme na váš účet nebo na adresu prostřednictvím pošty. Záleží na vás jakou variantu zvolíte. Prosím napište e-mail na eurogamesbis@centrum.cz nebo SMS na telefon 602705392 a napište jakým způsobem vám můžeme 80,- Kč vrátit.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2015 14:19, před 9 lety


Jan Havlovic

Dobrěy den,
Dekuji za Vasi rychlou reakci. Napsal jsem Vam sms ohledne vyrovnani.
Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2015 15:08, před 9 lety

Dobrý den, částku 80,- Kč jsme vám uhradili již dnes po přečtení vaši SMS. Prosím dejte nám vědět, zda jste peníze obdržel v pořádku.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2015 19:43, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.12.2015 12:36, před 9 lety


Jan Havlovic

Hodnocení: