Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Skrinka s cislem 284, po vhozeni 80Kc, byla stale nefunkcni. Nereagovala.
Po zjisteni ztraty penez, jsem volal na infolinku.
Penize ory poslou na ucet.
Praha, Hlavni nadrazi, skrinka cislo 284
Chci poslat, jako reklamaci, penize na muj bankovni ucet.
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede anebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den pane Havlovic, velice se omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou v Praze na hlavním nádraží. Částku 80,- Kč vám zašleme na váš účet nebo na adresu prostřednictvím pošty. Záleží na vás jakou variantu zvolíte. Prosím napište e-mail na eurogamesbis@centrum.cz nebo SMS na telefon 602705392 a napište jakým způsobem vám můžeme 80,- Kč vrátit.
Eurogames Bis, s.r.o.
Dobrěy den,
Dekuji za Vasi rychlou reakci. Napsal jsem Vam sms ohledne vyrovnani.
Dekuji
Dobrý den, částku 80,- Kč jsme vám uhradili již dnes po přečtení vaši SMS. Prosím dejte nám vědět, zda jste peníze obdržel v pořádku.
Eurogames Bis, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: