Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měla jsem obdržet balík do ruky odeslán 13.11.15 a ráda bych věděla, zda je normální, že vám přijde brzy ráno sms ze strany pošty o doručení během dne (19.11.) a večer vám přijde sms, že zásilka nebude z technických důvodů doručena!!!! Načež druhý den na to se sms o doručení opět opakuje, ale s tím rozdílem, že už věčer žádná omluvná sms nedorazí a balék nikde!! Dva dny jsme doma čekáli jako blbci a dodnes je balík bůhví kde.A samozřejmě není kam zavolat,protože sms píše automat. Takovéhle jednání je neakceptovatelné.
Zkušenosti s Českou poštou mám opravdu katastrofální.
DR3638780959F - čísli zásilky
Opravdu si nechci jen postěžovat, chci aby se to neopakovalo, toto si takový podnik přece nemůže dovolit - nebo múže?????
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman