Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 23.11.2015 jsem obdržel od společnosti O2 email, kterým mě upomínají na zaplaceni faktury v částce 518.00 Kč, vs. 0660755963, účet 27-4908440207/0100.
Přehled neuhrazených vyúčtování:
TEXT v EMAILU Je na tolik nesrozumitelné rozhozeny že stohu nejde nic rozumného vyčíst snad jen Obdoby od 17.9.2015 od 16.10.2015 Obdoby do 0660755963
Přesto bych se mel víc informaci dozvědět na mojeo2.cz
Na mojeo2.cz v sekci vyúčtovaní Zatím nebylo vystaveno žádné elektronické vyúčtování. Faktura se vám zde zobrazí po skončení zúčtovacího období nebo následující kalendářní měsíc
Pro prozkoumaní celého obsahu emailu nejsou zde uvedené žádné kontaktní tel. Čísla ani osoby nic koho bych mohl kontaktovat a dozvědět se něco víc
Ale nevím co si o tom mám myslet od O2 mam internet který každý měsíc platím bankovním převodem z uvedeným VS.
A za třetí přijde mi to podivné aby o2 rozesílalo upozorněni emailem vůbec email jako takový se nedá považovat za normální způsob komunikace pokud jde o něco vážného
Internet od vás mam snad už 5 let nikdy sem nic podobného neřešil nikdy se nestalo že by nebyla faktura uhrazena
Rozumně uvést co není uhrazeno !
|
Tweet |
Pokud je mezi stranami ujednáno poskytování určité služby, která je poskytována úplatně, subjekt poskytující službu je povinen poskytnutou službu řádně vyúčtovat způsobem a ve lhůtách uvedených ve smlouvě a uživatel služby je povinen za službu zaplatit.
Spotřebitel může rovněž uplatnit reklamaci vyúčtování vůči poskytovateli služby a to nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Doporučujeme reklamaci podávat písemně doporučeným dopisem s dodejkou.
Není-li dohodnuto jinak, je v případě oprávněné reklamace poskytovatel povinen vrátit spotřebiteli rozdíl ceny způsobem a ve lhůtách stanovených všeobecnými podmínkami služby, nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace.
Reklamace má být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Pouze vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je poskytovatel povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího uplatnění.
Dobrý den,
upomínka na neprovedenou platbu Vám dorazila, neboť jste měl po splatnosti fakturu vystavenou za období 17. 9. - 16. 10. Splatnost této faktury byla do 13. 11. 2015. Platba k nám dorazila dne 25. 11. 2015. Dne 23. 11. 2015 jsme Vám poslali upozornění e-mailem, neboť právě ten byl u nás uveden jako kontaktní. Stejně tak jsme Vám poslali upozornění formou SMS na kontaktní telefonní číslo.
V samoobsluze Moje O2 se Vám faktury nezobrazují, neboť do 23. 11. 2015 jste měl nastaveno zasílání pouze tištěných faktur. Od výše uvedeného data máte zvolené elektronické vyúčtování, což znamená, že se Vám zde budou zobrazovat další faktury, které vystavíme v elektronické podobě. Zpětně to nefunguje. Faktury, které byly vystavené jen v tištěné podobě, se Vám v Moje O2 v elektronické formě nezobrazí.
V případě nejasností můžete kdykoli kontaktovat zákaznickou linku 800 020 202.
S přáním hezkého dne
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.