Společnost


ALFA GREEN POWER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8439Neuznaná reklamace, nevrácení peněz ani zboží a nevyřízení reklamace v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 9 lety

Ivana Saletová

Znění stížnosti

Objednala jsem si ložní povlečení na slevovém portálu Slevona, zboží dorazilo otřesné, každé povlečení jiné, materiál nekvalitní, slité barvy, bohužel jsem ho vyprala a následně vrátila s tím, že to nechci a chci vrátil peníze. Toto se stalo 20.4.2015, zboží obdrželi 23.4.2015 a od té doby se neozvali, na neustálé moje telefony odpovídali ano, zašleme a nedělo se nic. až 16.6.2015 mi moji reklamaci zamítli s tím, že zboží je vyprané (to nic nemění na kvalitě a na tom,že každá peřina má jiný vzor) a do dnešního dne zboží nezaslali zpět, tak že nemám peníze ani to otřesné ložní povlečení. Dne 10.7.2015 jsem dala podnět k šetření na Českou obchodní inspekci, která věc prošetřila a odpověděla mi dopisem č.j.ĆOI/99454/15/2500 ze dne 23.9.2015, kde je jasně napsáno, že došlo ze strany Alfa Green Power s.r.o. k porušení zákona o ochraně spotřebitele a můj podnět na stížnost je oprávněný. Tímto tedy odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz, ovšem společnost se mnou nekomunikuje.
Tudíž se bracím na Věši poradnu, neboť nevím co dále mám podnikat, abych dostala svoje peníze zpět.

děkuji, s pozdravem

Ivana Saletová


Produkt

exkluzivní povlečení KING 1 - pro nejnáročnější!


Požadované řešení

Požaduji zpět své peníze za šmejd, který s bavlnou nemám pranic společného a každý kus je jiný!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 11:52, před 9 lety

Vyřízení reklamace musí být provedeno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Odstoupení od smlouvy je platné od chvíle dojití druhé straně. Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. K vrácení peněz je vhodné prodávajícímu určit přiměřenou lhůtu. Odstoupení doporučujeme z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li prodávající ani na tuto výzvu reagovat, je vhodné vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Seznam advokátů je možné vyhledat mimo jiné na webových adresách www.dtest.cz/advokati nebo vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 17:39, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.