Společnost


Monika Küfnerová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8440Třikrát neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 9 lety

Hana Klímová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
V prodejne jsme zakoupili kočarek Tako Laret 2014 ,
kocarek jsme dvakrat reklamovali protoze nam smajdaji kola a u brzdy se vzdy pretrhnou lanka a kocarek v tom pripade nebrzdi.Kola ani jednou neopravily a brzdu (lanka)vymenily ,ale zaruka byla neuznana.Po treti se nam to stalo ani ne po tydnu pouzivani tak jsme dali kocarek znova na reklamaci ,reklamace byla neuznana a psali nam zda nam maji kocarek dat v takovem stavu jak ho na reklamaci dostali ,nebo ze nam ho opravi ale mame si opravu hradit mi.Tak jsme si kocarek vzali spet rozbyty ,protoze je v zaruce a odmitli jsme za to platit.Pozadovali jsme vratit penize za poskozene zbozi protoze byl trikrat rozbyty a stale nefunguje.To nam z obchodu napsali ,ze nam penize nevrati ,ze je to vada pouzivanim a ne vada vyrobni.Tak jsem si nechala vypracovat znalecky posudek z nehoz vypliva ,ze je to vada neopravitelna ,ktera se neustale opakuje a ne vada pouzivanim.Poslala jsem do obchodu ze jiz po druhe zadam o vraceni penez a prikladam znalecky posudek.Pani majitelka na e-mail nereaguje.Volala jsem majitelce obchodu a ta mi zdelila ze mi nic psat nebude a ze se poradi se svym pravnikem.Dale se nic nedeje ,proto bych prosila o nakou pomoc ci radu jak toto konecne vyresit.Kocarek mame stale doma rozbyty =/ dekuji mooc S pozdravem Klímová tel.737 923 109


Produkt

Kočarek Tako Laret model 2014


Požadované řešení

Vratit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 11:06, před 9 lety

Povinností prodejce je reklamaci posoudit a rozhodnout o ní. Pokud spotřebitelka s vyřízením reklamace nesouhlasí a závěr prodejce rozporuje znaleckým posudkem, který vyšel v její prospěch, má právo na odstoupení od smlouvy z důvodu, že prodejce nevyřídil reklamaci včas a řádně, což prokazuje přiloženým posudkem.

Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Mimo to má také spotřebitel právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Není-li ani po předložení znaleckého posudku spor vyřešen, jelikož prodávající předložený znalecký posudek nepovažuje za dostatečně prokazatelný, je možné se svého práva domáhat před soudem. V tomto případě totiž pouze nezávislý soud může rozhodnout, na čí straně leží právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 20:55, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.