Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Chci podat stížnost na českou postu a to takového rázu, ze na postu musím chodit minimálně 2x do týdne, přičemž pracuji doma a tudíž jsem cely den doma. Toto trvání je uz cca pul roku, kdy jsme si již skoro cela rodina stěžovala i osobně na poště. Na vyzve k vyzvednutí balíku na poště je napsáno, ze přes veškerou snahu se nepodařilo doručit balík. Postaci se, ale ani nesnaží dorucovat balíky. Ani jednou nikdo nezazvonil s kolikrát mi postak přímo do ruky předal vyzvu místo balíku. Dnes mi přišly dvě výzvy domu, je Pondělí a naposled jsem byla na poště pro balíky v Patek. Ja opravdu nemam čas chodit několikrát týdne na postu, kdyz na balíky čekám doma a za služby si platím. Jeste větší ironie je, ze kolikrát balíček je skoro stejně velký, jak doporučený dopis a není nijak těžký a navíc přímo pred našim vchodem do domu stojí modrá poštovní schránka, kde postak vše muže vyzvedavat a tudíž se s tím nijak netaha. Zajícová
Služba nulová a zbytečně vyhozené peníze
Pokud vim, tak pošťáka potkávám stále toho jednoho a stejného. Opravdu bych ocenila, kdyby začal nosit to co doručit ma a neusnadnoval si praci tím, ze chodí rovnou s vyzvou, protože potom pridelava praci ostatním a nemam čas chodit několikrát týdne na postu. A aby aspoň zazvonil a balíky předal. Jinak takto akorát česká pošta své zákazníky okrádá
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.