Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#8445Neseriozní jednání O2TV

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 9 lety

Jiří Uherek

Znění stížnosti

Byl jsem společností O2 umluven , abych si zřídil O2 TV za 149,-Kč měsíčně včetně hudebního balíčku s programem MEZZO, kvůli kterému jsem do toho šel.

Nedávno však O2 netransparentním způsobem zvýšila cenu o 100% na 299,-Kč/ "zkvalitnění nabídky....". Jaké však bylo moje překvapení, když jsem si chtěl pustit program MEZZO a nenašel jsem ho už v nabídce!!

Na telefonický dotaz mi bylo sděleno, že pokud chci MEZZO, musím si ještě 100,-Kč připlatit, tedy celkem 399,- Kč!

To mi připadá jako naprostá nehoráznost a celý postup O2 TV mi připomíná praktiky tzv. "šmejdů".

Čili : původně jsem měl 02 TV s kanálem MEZZO za 149,-Kč a nyní bych měl zaplatit 399,-Kč!- o 134% více!

Vím, že mi 02 odpoví, "že je vše v pořádku, podle pravidel, a že na to má právo". Já v tom však vidím pouze nehoráznost, touhu po zisku a pohrdání zákazníkem.

Pro úplnost uvádím, že předmětné zdražení 02 TV o 100 % je již předmětem šetření Českého telekomunikačního úřadu a O2 za to hrozí pokuta 20 milionů Kč.


Produkt

Uvedl jsem již výše


Požadované řešení

Nedělám si žádné iluze, že mi 02 vyjde vstříc, ale rád bych měl MEZZO kanál v základní nabídce za 299,-Kč. O proklamované vylepšení sportovních kanálů nemám zájem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 10:26, před 9 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožnuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.

Pokud se jedná o změnu ceny služby, lze takovou situaci považovat za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení spotřebitele. V takovém případě má být spotřebiteli dle zákona umožněno ukončit smluvní vztah bez jakékoli sankce, pokud se změněnými podmínkami nesouhlasí.

Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má tedy spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy při změně podstatných náležitostí smlouvy. Pokud lhůtu pro odstoupení od smlouvy bez sankcí promešká, už toto právo nemá. Musel by znovu čekat na další změnu podmínek.

Samozřejmě u smlouvy na dobu určitou má spotřebitel zároveň vždy po dobu trvání smlouvy právo smlouvu vypovědět, avšak se sankcí 1/5 zbývající úhrady do konce smlouvy (to jest 20% ceny zbývajících tarifů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2015 11:00, před 9 lety

Dobrý den,

změny v tarifech O2 TV provádíme pro zjednodušení a zpřehlednění naší nabídky. Nyní již místo nespočtu možných kombinací balíčků nabízíme pouze 3 tarify - O2 TV M, L a XL. Nabídku a obsah tarifů dohledáte na www.o2.cz/tv. V každém z tarifů je obsažen kanál O2 Sport a tarifní nabídku můžete využívat také na webu www.o2tv.cz, nebo prostřednictvím aplikace O2 TV v chytrých zařízeních (mobil, tablet).

O změně informujeme vždy minimálně měsíc dopředu a pokud zákazník se změnou nesouhlasí, může službu do data změny zrušit bez sankce. Je mi líto, pokud Vám nová nabídka nevyhovuje. Kanál Mezzo TV je obsažen od tarifu O2 TV L.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 15:25, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2016 22:11, před 9 lety


Jiří Uherek

Marnost nad marnost.

Reakce společnosti O2 je marketingově demagogická: "změny v tarifech provádíme pro zjednodušení a zpřehlednění naší nabídky....". Nikoliv, O2 je provádí pouze pro zvýšení zisku a zákazník jí je zcela lhostejný. " A komu se zvýšení ceny nelíbí, ať smlouvu zruší" - jinou možnost zákazník nemá.

"Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají!"-tak lze charakterizovat přístup O2.

Jsem hluboce zklamán nadřazeným přístupem O2.


Nepovažuji případ za náležitě vyřízený, ale už nemám chuť a sílu se jím dál zabývat.

Děkuji ale D testu za snahu a za vstřícný přístup!

Jiří Uherek
Praha 8

Děkuji D

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:03, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.