Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8446Podvodný prodej použitého ,neoriginálního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 9 lety

JOLANA PETRŽÍLKOVÁ

Znění stížnosti

Po zakoupení mobilu po internetu od pana Cigánka a po otevření balíčku jsem se zhrozila.A varuji všechny od využívání a nákupu od tohoto nekalého obchodníka.Vědí o něm na policii i na ůřadech v Ostravě leč je to asi málo.Podvodníkovi se evidentně stále daří a stále se chytí do pasti další nakupující.Bylo by třeba pana "podnikatele"seknout přes prsty a doufám,že tomu trochu pomohu i já.
Podala jsem trestní oznámení na policii české republiky v Ostravě,dále stížnost na ČOI,na živnostenský ůřad v Ostravě a do české televize pořad ČERNÉ OVCE.
Ráda bych věřila tomu,že pan Cigánek chybu napraví a vyhneme se nepříjemným tahanicím,věřím že ani on a ani já o to nestojíme.


Produkt

Já osobně si objednala( č.smlovy 2015110102 )mobil černý lumia 640+silikonový obal+folii na sklo+ držák a jaký byl výsledek?Ani jedna ze 4 objednaných věcí nesouhlasí!Mobil modrý(nevím zda vůbec funguje a nebo jak dlouho bude),obal nějaká kapsa,folie už nalepená neoriginální a bez předešlé domluvy zda ji chci nalepit a kolik by stálo popř.nalepení a držák,ten nepasuje na mobil a je již evidentně použitý!!Prostě hrůza,na telefon reagují podivně a jen slibují na @ jen někdy a opět sliby.Chtěla jsem původně zboží poslat zpět,ale po přečtení recenzí a na základě komunikace s obchodem se bojím,že bych pak neměla ani peníze a ani zboží


Požadované řešení

Vrátím zboží a požaduji celkové navrácení peněz.(Zboží vrátím až budu mít jistotu ,že nepřijdu jak o peníze,tak o zboží,jako už jiní přede mnou)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 09:43, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Prodejce může pozdržet vrácení peněz do doby, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že jej prodejci odeslal.

Spotřebitelka může od smlouvy odstoupit rovněž z důvodu nesplnění jakosti při převzetí, jelikož zboží nemělo vlastnosti předem ve smlouvě ujednané.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 19:46, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.