Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8450Nevrácení peněz za neobdržené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 9 lety

Josef Vaic

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.10.2015 mi bylo sděleno zákaznickým servisem Mall.cz, že bylo obeznámeno finanční oddělení ohledně vrácení 1149 Kč za tašku, kterou jsme nemohli obdržet, z důvodu, že nebyla na skladě. Poté jsem asi každý týden psal, že částka nebyla stále přijata a takto pokračoval týden co týden doposud cca 5x ? Pokaždé stálá odpověď - omlouváme se Vám, ale opět jsem urgovali finanční oddělení prosíme o trpělivost.


Požadované řešení

Nevím, kdo z oddělení Mall.cz může za vzniklou situaci, ale jako řešení minimálně požaduji urychlené vrácení peněz a poté vyjádření co bylo za problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 10:22, před 9 lety

V případě, že prodejce zrušil objednávku (z důvodu nedostupnosti zboží) uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Jiný čas zabere vrácení peněz převodem z účtu a vrácení zboží jako telefonu poštou. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2015 19:52, před 9 lety

Vážený pane Vaici,

moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám. Pokud k nápravě ještě nedošlo a peníze nemáte, prosím, kontaktujte mě na overeno@mall.cz s číslem Vaší objednávky. Zjistím její stav a dám vše do pořádku.

Děkuji za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.12.2015 20:13, před 9 lety


Josef Vaic

Hodnocení: