Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včerejšího dne mi prý byl doručen balík č. DR9354001295B a bylo uvedeno, že adresát odmítl převzít. To je ale velká lež, protože mě nikdo neinformoval ani nekontaktoval a místě dodání jsem celý den byla. Není to první a asi poslední špatná a nyní už i neuvěřitelně drzá a neprofesionální práce, zkušenost s Vaší firmou.
Žádám Vás o opětovné doručení a to na pobočku Na Strži formou na poštu. Raději si to vyzvednu a Vaše služby už nebudu používat.
Žádám o nápravu obratem.
Lucie Řeřábková
balík
Žádám Vás o opětovné doručení a to na pobočku Na Strži formou na poštu. Raději si to vyzvednu a Vaše služby už nebudu používat.
Žádám o nápravu obratem.
|
Tweet |
Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman