Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8454Lživé informace a nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

46 minut 59 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2015, před 9 lety

Lucie Řeřábková

Znění stížnosti

Dobrý den,
včerejšího dne mi prý byl doručen balík č. DR9354001295B a bylo uvedeno, že adresát odmítl převzít. To je ale velká lež, protože mě nikdo neinformoval ani nekontaktoval a místě dodání jsem celý den byla. Není to první a asi poslední špatná a nyní už i neuvěřitelně drzá a neprofesionální práce, zkušenost s Vaší firmou.
Žádám Vás o opětovné doručení a to na pobočku Na Strži formou na poštu. Raději si to vyzvednu a Vaše služby už nebudu používat.
Žádám o nápravu obratem.

Lucie Řeřábková


Produkt

balík


Požadované řešení

Žádám Vás o opětovné doručení a to na pobočku Na Strži formou na poštu. Raději si to vyzvednu a Vaše služby už nebudu používat.
Žádám o nápravu obratem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 09:18, před 9 lety

Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.