Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.10.2015 jsem zakoupil na obchodě Peeptoe.cz boty pro přítelkyni, platba předem 890,- Kč.
Uteklo více jak měsíc, stále nemám ani boty ani peníze, ani jsem nedostal odpověď na email, nebo facebook, kde jsem prodejce kontaktoval.
Následně jsem našel recenze na serveru heureka.cz
A zjistil jsem, že okradeno jako já bylo mnohem více, desítky lidí.
Luxusní béžové lodičky na platformě - 14 cm - Velikost : 35
Prodejce by měl reagovat na zprávy, které jsem mu posílal, popř. zavolat, nebo se snažit o nějaký druh nápravy.
Nyní chci vrátit zpět celou zaslanou částku na můj účet.
Zároveň by prodávajicí okamžitě měl zrušit internetovou stránku, která je podvod.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Dobrý den,
jak jsme paní informovali na email, zásilka byla odeslána a je na cestě k Vám. V případě dotazů se obraťte přímo na email, rádi Vám odpovíme, v případě žádné odpovědi prosím o kontrolu spamu nebo zda nemáte plnou schránku. Předejdeme tím problémům.
Děkuji a přeji krásný den.
Dobrý den,
Zásilka odeslaná určitě nebyla!
Do dnešního dne ji nemám.
Email, který jsem od vás dostal 30.11.2015, že zboží je na cestě a zároveň s nějakým vymyšleným podacím číslem, kterou česká pošta nemá v evidenci je naprostý nesmysl, přikládám soubory jako přílohu, dále bych vás rád informoval, že by jste mi psali na můj firemní email, který používám každý den a to včetně každodenní kontroly spamového koše. Takže žádný email s vysvětlením jsem od vás nedostal, nehledě na facebookovou komunikaci, kde jsem vám psal zprávu, která byla přečtena. Nebylo na ni odpovězeno, dále jsem vám posílal email s žádostí o vysvětlení neexistujicí zásilky, kterou česká pošta nezná. Opět mi nebyla doručena žádná odpověď.
Žádám prodejce o vrácení celé částky na můj účet.
Jak již bylo uvedeno výše, nedodá-li obchodník zboží ve sjednaném termínu, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky v přiměřené době, je vhodné jej vyzvat k plnění předžalobní výzvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.