Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#8465Nedoplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2015, před 9 lety

Jana Bednářová

Znění stížnosti

dobry den.dnes jsem obdržela oznámení o nedoplatku.dostala jsem od vás balíček,aniž bych si cokoli objednávala ,ani jsem s nikým od vás netelefonovala.při nezaplacení balíčku jsem byla přesvědčena,že je záležitost uzavřena .balíčky jsou nerozbalené,mohu ihned vrátit.


Produkt

colostrum super


Požadované řešení

nemám zájem odebírat žádné zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 11:01, před 9 lety

Pokud si spotřebitelka od společnosti nikdy neobjednala výrobky ani neodsouhlasila po telefonu zaslání výrobků na zkoušku, jedná se ze strany společnosti o neobjednané (nevyžádané) plnění ve smyslu § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Není proto povinností spotřebitele takové zboží platit či je zasílat zpět na své náklady. Dokonce nemusí společnost o obdržení nevyžádané zásilky vůbec informovat.

Společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o. nabízí výrobky a sjednává smlouvy zpravidla prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku. První zásilky, protože bývají spotřebiteli očekávané, nejčastěji odsouhlasené po telefonu, chodí doporučeně. Ty další už spotřebitelé nečekají, většinou totiž v telefonu jasně nezazní, že jde o pravidelné dodávání, proto chodí jako obyčejné zásilky, které se vhazují do schránky.

Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy. Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.

Vzhledem k tomu, že fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2015 12:07, před 9 lety

Dobrý den,

paní Bednářová je již u společnosti MBA Consulting, s.r.o. a to z důvodu, že nereagovala ani na jednu z pěti zaslaných upomínek.

Paní Bednářové jsme zaslali Uvítací balíček na základě telefonické objednávky, kterou zasílám v příloze v mp3 a který jsme zasílali jako Balík do ruky prostřednictvím České pošty pod podacím číslem DR1190091843U a dle České pošty byla tato zásilka dodána dne 20.3.2015.

Vracet tedy zásilky z března je neakceptovatelné. Je potřeba se spojit se společností MBA Consulting, s.r.o a pohledávku vyrovnat v plné výši.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2015 19:00, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 01:22, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.