Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8469Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2015, před 9 lety

Petr Hudeček

Znění stížnosti

Zaplaceno zboží na Berslevu.cz dne 23.9.2015 a ihned objednáno, dorazilo 19.10.2015, bylo nepoužitelné (flash 256GB) a zboží vráceno Rabator s.r.o. poštu převzal 21.10.2015 a od té doby urgence vrácení peněz a vůbec žádná komunikace.


Produkt

256 GB USB flash disk OTG – červená 256 GB USB flash disk OTG – modrá


Požadované řešení

Vrácení peněz vyplývající z daňového dokladu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 08:25, před 9 lety

Jelikož byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy.

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel má ale právo posečkat do doby, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, má prodávající povinnost peněžní prostředky vrátit. Pokud by tak neučinil, bezdůvodně by se obohatil, neboť právní důvod, na jehož základě získal majetkový prospěch, odpadl. Spotřebitel by měl v takovém případě podnikatele prokazatelně, nejlépe doporučeně s dodejkou, vyzvat k vrácení zaplacené částky za zboží, a ponechat si kopii výzvy pro případný soudní spor.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, popř. předžalobní výzvy k vrácení peněz) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2015 13:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.