Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 24.11.2015 mi byla uznána reklamace grafické karty na centrále společnosti v Příbrami, kde jsem si ji byl převzít. Problém nastal v tom, že mi byla vrácena OPRAVENA (nikoliv nová) s tím, že nemám nárok na vrácení peněz, i když reklamace uznána byla, zboží opraveno, ALE peníze nikde z důvodu, že to byla "první reklamace tohoto zboží" a na vrácení peněz mám nárok pouze při 3. reklamaci stejného produktu, se stejnou vadou nebo 4. i s jinou. Tak mi to bylo opakovaně tvrzeno. Vyjádření technika je, že "provedena oprava", i když o opravu jsem v první řadě nestál, požadoval jsem vrácení peněz (odstoupení od smlouvy), jelikož jsem věděl a vím, že toto zboží již nemáte skladem... Co nechápu je to, jak je možné za uznanou reklamaci vadného zboží, které je v záruce ještě dva roky, ALE které už NENÍ v prodeji, nedostat peníze zpět, i když z tohoto důvodu jsem to zboží reklamoval (je to i samozřejmě v reklamačním protokolu ještě PŘED odesláním zboží do servisu), protože to byl opakovaný problém a ztratil jsem v produkt důvěru a rozhodovalo o tom i to, že v prodeji není už co jsem zboží kupoval (buď poslední kus nebo jeden z posledních). Vada byla v tom, že grafická karta způsobovala při zátěži grafické artefakty i v prohlížeči, stávalo se to nepravidelně, ALE čím dál častěji, tudíž se to OPAKOVALO, což nejspíš prokázáno bylo, jinak by reklamace jistě uznána nebyla a jistě Vám nemusím vysvětlovat k čemu je počítač bez grafické karty... Podle hodnocení zákazníků tohoto produktu v dalších obchodech je zřejmé, že se stejná vada objevuje i u jiných kusů. Dále je zřejmé i to, že jsou si tohoto vědomi i Vaši zaměstnanci, protože při předání zboží K reklamaci se k tomuto vyjádřil i Váš zaměstnanec s tím, "že u tohoto typu to chápe, že to zná". Byl u toho přítomný i můj doprovod, tedy svědek. Trvám na vrácení peněz, jinak budu nucen se bránit právní cestou, čemuž se tímto snažím předejít. Věřím, že jste solidní společnost a vážíte si svých stálých zákazníků, již jsem ve Vaší společnosti utratil víc než dost peněz a s tímto stanoviskem Vašeho personálu jsem minimálně zklamán... Pokud se toto stanovisko nezmění, přestanu být Vaším zákazníkem. Děkuji Crkoň
http://www.czc.cz/asus-r9280-dc2t-3gd5/148902/produkt
Uznání nároku na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Alternativně, v případě řádného odůvodnění neuznání uvedeného nároku, výměna zboží za nové, bezvadné.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Crkoň.
Mohl bych vás požádat o číslo faktury nebo reklamačního protokolu, abych mohl vaši stížnost prověřit ?
Děkuji.
Michal Stýblo
Č. faktury 4014113277, č. reklamace RE15056413
Dobrý den pane Crkoň.
Zboží bylo reklamováno po cca 11 měsících od koupi. Zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevznikl.
Vada byla nepodstatná (odstranitelná) a byla odstraněna opravou karty. Vaší žádosti o vrácení peněz nebylo vyhověno právě z tohoto důvodu. Jako spotřebitel máte právo na bezplatné odstraněné vady a to bylo provedeno. Pokud by nebyla možná oprava , máte nárok na výměnu karty. Pokud není možná ani výměna je možné žádat vrácení peněz. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy také vzniká v případě 3 stejných nebo 4 vad na zboží.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: