Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8470Uznaná reklamace grafické karty o vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2015, před 9 lety

Filip Crkoň

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 24.11.2015 mi byla uznána reklamace grafické karty na centrále společnosti v Příbrami, kde jsem si ji byl převzít. Problém nastal v tom, že mi byla vrácena OPRAVENA (nikoliv nová) s tím, že nemám nárok na vrácení peněz, i když reklamace uznána byla, zboží opraveno, ALE peníze nikde z důvodu, že to byla "první reklamace tohoto zboží" a na vrácení peněz mám nárok pouze při 3. reklamaci stejného produktu, se stejnou vadou nebo 4. i s jinou. Tak mi to bylo opakovaně tvrzeno. Vyjádření technika je, že "provedena oprava", i když o opravu jsem v první řadě nestál, požadoval jsem vrácení peněz (odstoupení od smlouvy), jelikož jsem věděl a vím, že toto zboží již nemáte skladem... Co nechápu je to, jak je možné za uznanou reklamaci vadného zboží, které je v záruce ještě dva roky, ALE které už NENÍ v prodeji, nedostat peníze zpět, i když z tohoto důvodu jsem to zboží reklamoval (je to i samozřejmě v reklamačním protokolu ještě PŘED odesláním zboží do servisu), protože to byl opakovaný problém a ztratil jsem v produkt důvěru a rozhodovalo o tom i to, že v prodeji není už co jsem zboží kupoval (buď poslední kus nebo jeden z posledních). Vada byla v tom, že grafická karta způsobovala při zátěži grafické artefakty i v prohlížeči, stávalo se to nepravidelně, ALE čím dál častěji, tudíž se to OPAKOVALO, což nejspíš prokázáno bylo, jinak by reklamace jistě uznána nebyla a jistě Vám nemusím vysvětlovat k čemu je počítač bez grafické karty... Podle hodnocení zákazníků tohoto produktu v dalších obchodech je zřejmé, že se stejná vada objevuje i u jiných kusů. Dále je zřejmé i to, že jsou si tohoto vědomi i Vaši zaměstnanci, protože při předání zboží K reklamaci se k tomuto vyjádřil i Váš zaměstnanec s tím, "že u tohoto typu to chápe, že to zná". Byl u toho přítomný i můj doprovod, tedy svědek. Trvám na vrácení peněz, jinak budu nucen se bránit právní cestou, čemuž se tímto snažím předejít. Věřím, že jste solidní společnost a vážíte si svých stálých zákazníků, již jsem ve Vaší společnosti utratil víc než dost peněz a s tímto stanoviskem Vašeho personálu jsem minimálně zklamán... Pokud se toto stanovisko nezmění, přestanu být Vaším zákazníkem. Děkuji Crkoň


Produkt

http://www.czc.cz/asus-r9280-dc2t-3gd5/148902/produkt


Požadované řešení

Uznání nároku na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Alternativně, v případě řádného odůvodnění neuznání uvedeného nároku, výměna zboží za nové, bezvadné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 08:31, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2015 09:18, před 9 lety

Dobrý den pane Crkoň.

Mohl bych vás požádat o číslo faktury nebo reklamačního protokolu, abych mohl vaši stížnost prověřit ?

Děkuji.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 09:46, před 9 lety

Č. faktury 4014113277, č. reklamace RE15056413

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2015 10:06, před 9 lety

Dobrý den pane Crkoň.

Zboží bylo reklamováno po cca 11 měsících od koupi. Zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevznikl.
Vada byla nepodstatná (odstranitelná) a byla odstraněna opravou karty. Vaší žádosti o vrácení peněz nebylo vyhověno právě z tohoto důvodu. Jako spotřebitel máte právo na bezplatné odstraněné vady a to bylo provedeno. Pokud by nebyla možná oprava , máte nárok na výměnu karty. Pokud není možná ani výměna je možné žádat vrácení peněz. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy také vzniká v případě 3 stejných nebo 4 vad na zboží.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2015 18:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.12.2015 02:18, před 9 lety


Filip Crkoň

Hodnocení: