Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8473Nedodání Balíku do ruky v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2015, před 9 lety

Ivana Sochorovská

Znění stížnosti

V pondělí 23. 11. 2015 byl v Depo Kroměříž 70 podán Balík do ruky podací číslo DR9411438170M. Chci vědět, proč mi bude dodán až dneska a proč celou dobu ležel balík na SPU Olomouc 02. Tím , že mi ho nedodali v termínu, jsem se dostala do velkých nepříjemností.Žádám odpověď a jak bude moje stížnost vyřešena. Ivana Sochorovská

Česká pošta
SPU Olomouc 02


Požadované řešení

Nemohu vyjádřit , jaké řešení má být použito. Pošta by měla dělat to, za co si zákazník zaplatí. Žádám vyjádření, proč se toto stalo a jak se se mnou pošta vyrovná. Něco jsem si zaplatila, tak chci aby služba byla dodržena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 09:55, před 9 lety

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní službu uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.