Společnost


KPS Automobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#8476Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2015, před 9 lety

Alena Sedláčková

Znění stížnosti

Společnost provedla obytnou vestavbu do vozu fiat Ducato s datem předání 2.4.2014. 12.8.2015 jsem reklamovala drobné závady v záruce. Byly opraveny ale na vše vystavena faktura(mohu poslat kopii).Probíhala mailová diskuze(mohu poslat kopii)na téma,že jsem si vše poškodila sama.Nakonec jsem souhlasila, v rámci dobrých vztahů s mojí částečnou úhradou,ale ne s vadnou vodovodní baterií kde je jasná výrobní vada-únik ve sváru. Nakonec ani tato vada nebyla uznána a byly mi nabídnuty zdarma budoucí servisní práce v poloviční hodnotě ceny tj.1191,-Kč.


Produkt

Vše již napsáno v popisu stížnosti


Požadované řešení

S tímto nesouhlasím, nemám dále důvěru, cítím se být v právu, opravované vady jsem si nezpůsobila a ani nemohla způsobit sama a požaduji navrácení celé částky za záruční opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 12:14, před 9 lety

V daném případě se jedná o duplicitní podání (již zveřejněno jako případ #8475). Stížnost bude z tohoto důvodu uzavřena a nebudeme ji publikovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.