Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8481Autobus nepřijel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2015, před 9 lety

Jiří Kříž

Znění stížnosti

Pokusil jsem se cestovat v pátek 20.11.2015 z Rynárce do Prahy autobusem AZ BUS a TIR Praha (odjezd podle IDOS v 19:18 z Rynárce), autobus však vůbec nepřijel. Čekal jsem na zastávce od 19:05 přes hodinu. Nikdy se mi nic podobného nestalo, a to mám za sebou sedmdesátku. Jsem ochoten tolerovat přiměřené zpoždění, technické potíže, špatné topení atd. Jenže, co je moc, to je příliš! Varuji všechny cestující, s AZ BUS už niky více!!!

AZ BUS a TIR, s.r.o.
Přátelství 1517/4B Uhříněves, 104 00 Praha
neobjevil jsem
neznám
01425757


Požadované řešení

přiměřená náhrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 10:20, před 9 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Jedná-li se o nepravidelnou přepravu osob nahradí přepravce škodu vzniklou cestujícímu tím, že přeprava nebyla provedena včas, podmínky a rozsah náhrady stanoví rovněž přepravní řády dopravce.

Uvedená práva na náhradu škody musí cestující uplatnit u dopravce bez zbytečného odkladu. Nebylo-li takové právo uplatněno nejpozději do 6 měsíců, soud je nepřizná, namítne-li dopravce, že právo nebylo uplatněno včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 11:43, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.