Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8482Neuznaná reklamace vysavače

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2015, před 9 lety

Radka Cvejnová

Znění stížnosti

Dobrý den, v srpnu 2014 jsme zakoupili v prodejně OKAY sáčkový vysavač Samsung. Před několika týdny nám vypověděl službu, odešel motor. Reklamace byla zamítnuta z důvodu poškození vlivem špatné údržby. Prodavačem nám bylo řečeno,že jsme tam špatně dávali sáček. Jsem 100% přesvědčena,že jsme tam sáček dávali dobře ( ani jinak by tam dát nešel) a v čas jsme ho vyměňovali, dokonce předčasně, protože nedošlo ani k signalizaci kontrolkou, že již je plný.


Produkt

Samsung SC5485


Požadované řešení

Oprava,vrácení peněz nebo náhradní vysavač


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 09:34, před 9 lety

Záruční doba, kdy je prodávající odpovědný z vad, které se na věci vyskytnou je 24 měsíců, dle 2165 odst. 1 občanského zákoníku. Pokud spotřebitel zboží v této době reklamoval a reklamace byla zamítnuta s odkazem na mechanické poškození, tj. důvod, za který prodávající neodpovídá dle § 2170 občanského zákoníku, bude nutné zamítnutí reklamace rozporovat. Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Zamítl-li prodávající reklamaci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je tedy na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním, nesprávným provedením výrobku, popřípadě použitím nekvalitních materiálů).

Prokáže-li znalecký posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má spotřebitel při uznané reklamaci právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 12:02, před 9 lety

Vážená paní Cvejnová,

reaguji na Váš podnět týkající se reklamace vysavače.

Rádi bychom situaci prověřili, nicméně ve své zprávě neuvádíte žádné identifikační údaje, podle kterých bychom mohli reklamaci dohledat. Dovoluji si Vás proto poprosit, abyste nám sdělila číslo reklamačního protokolu, abychom Vám mohli odpovědět.

Věřím, že situaci společně vyřešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2015 15:38, před 9 lety


Radka Cvejnová

Dobrý den, jedná se o reklamaci č. F044166746, dokladuzavření reklamace 1044/15110079. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2015 16:11, před 9 lety

Vážená paní Cvejnová,

ráda bych touto cestou reagovala na Váš podnět k reklamaci vysavače, kterou evidujeme pod číslem 1044/15110079.

Náš reklamační specialista pečlivě prověřil veškeré okolnosti tohoto reklamačního řízení, které bylo včas řádně ukončeno, avšak bohužel tím způsobem, že vysavač byl mechanicky poškozen. Protože má toto poškození příčinnou souvislost s Vámi reklamovanou vadou, nemohla být vada řešena v rámci záruční opravy.
Dobře si však uvědomujeme, jak nepříjemná pro Vás situace musí být, a protože bychom celou situaci rádi vyřešili k Vaší spokojenosti navzdory výše uvedenému, ráda bych Vás nyní pozvala k návštěvě prodejny OKAY 1044 Praha-Prosek, kde Vám personál buď vymění vysavač za nový, nebo Vám vrátí peníze.
Budeme rádi, když si u nás vyberete jiný model, který Vám bude dlouho a plnohodnotně sloužit.

Pevně věřím, že s tímto řešením budete plně spokojena. Protože nám záleží na Vašem názoru, budeme rádi, pokud své mínění vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.12.2015 16:43, před 9 lety


Radka Cvejnová

Hodnocení:

Komentář: I přes počáteční rozladění k přístupu při reklamaci na prodejně děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti a při příštím nákupu se na prodejny OKAY rádi obrátíme.