Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8485Katastrofa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2015, před 9 lety

Nikol Krejčí

Znění stížnosti

V pondělí 23.11.2015 jsem navštívil prodejdu Tesco na Kvítkové ulici ve Zlíně. Byla zde nekvalitní,nahnilá zelenina a ovoce,což mě hned znechutilo. Po pár krocích k mléčnému oddělení mě zarazilo chování zřejmě vedoucích obchodu.Mladý muž lechtal slečnu,vulgárně se oslovovali a celkově na mě působili jako pubertální děti. To,že byli vedoucí obchodu soudím dle košil,které měli oblečené. Dále jsem si chtěl koupit pečivo,ale bylo zde asi šest rohlíků a to tvrdých. O ostatním čerstvém pečivu škoda mluvit. Dále jsem si teda dal do košíku vodu a čekal frontu u pokladny,kde přede mnou bylo asi osm lidí,pokladní přivolávala pomoc,ale marně. Slečna vedoucí telefonovala v uličce u mouky,určitě soukromně,dle toho,co jsem slyšel a pan vedoucí o uličku dál. Po zaplacení jsem zjistil rozdíl v nákupu,což je tady poslední dobou asi trend,Katastrofální návštěva obchodu,do kterého jsem dřív rád chodil. Ale nejméně půl roku to tam stojí opravdu za nic. Něco s tím prosím udělejte. Děkuji.


Produkt

špatné ceny

Tesco Kvítková Zlín


Požadované řešení

Chování vedení,správnost cen,doplnění zboží,kvalita a doplnění zeleniny a ovoce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 08:23, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost ve smyslu § 430 občanského zákoníku, která by měla mít zvýšený zájem na jeho vhodném chování ve k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování zaměstnanců společnosti, popř. jiných pověřených pracovníků, obrátit přímo na vedení společnosti prostřednictvím zákaznické linky.

Dozor nad zdravotní nezávadností potravin spadá do působnosti Státní zemědělské a potravinářské inspekce. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět k tomuto dozorovému orgánu k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna. Pochybení prodávajícího však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu kontrolním zjištěním učiněným přímo na místě. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Podle § 3 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky za ceny sjednané v souladu s cenovými předpisy a ceny při prodeji výrobků správně účtovat. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt, a to až do výše 5 000 000,- Kč. Je možné podat podnět k prošetření celé záležitosti České obchodní inspekci, která nad poctivostí při prodeji zboží provádí dozor.

Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto stížnost adresovat přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 11:58, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.