Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8488Albert Brno Kurská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

36 minut 21 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2015, před 9 lety

Vladimíra Marečková

Znění stížnosti

Dobrý den.Přesto,že jsou k dispozici 4 pokladny, funguje většinou jen jedna. Až po vytvoření dlouhé fronty se neochtně přivolá další pokladník. Tato situace je dlouhodobá.Personál se často mění,zřejmě mají důvod.Neví,jestli mají doplňovat,nebo běhat k pokladnám.Zákazníci jsou velmi nespokojení,perzonál otrávený. Zákazník zdržuje a obtěžuje.


Požadované řešení

Ta je na vás. Jste za chod svých prodejen zodpovědní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 10:59, před 9 lety

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.