Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.Přesto,že jsou k dispozici 4 pokladny, funguje většinou jen jedna. Až po vytvoření dlouhé fronty se neochtně přivolá další pokladník. Tato situace je dlouhodobá.Personál se často mění,zřejmě mají důvod.Neví,jestli mají doplňovat,nebo běhat k pokladnám.Zákazníci jsou velmi nespokojení,perzonál otrávený. Zákazník zdržuje a obtěžuje.
Ta je na vás. Jste za chod svých prodejen zodpovědní.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.