Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#8489Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2015, před 9 lety

Martina Očenášová

Znění stížnosti

Dobry den, pres SAMSUNG CYBER SERIVS jsem zadala opravu me tiskarny,dne 6.11. (v zaruce)jsem ji i s doklady z aplikace,kde byl i ofoceny doklad o koupi,dovezla do ceskyservis.cz a tam po mne chteli dokolad o koupi,i pres to, ze ohledne zaruky bylo vse dokladovane odsud. Doklad jsem jim poslala o den pozdeji. Sdelili mi,ze jsem jim doklad dodala po zarucni dobe a tudiz se na to zaruka nevztahuje.
Kontaktovala jsem oddeleni reklamaci a dnes mi sdelili,ze na webu maji jasne napsano,ze k reklamaci je nutne dolozit zarucni list,tudiz se na muj problem zaruka nevztahuje.


Produkt

ML­2165W/SEE, Sériové číslo Z7D3B8GD4C002CW


Požadované řešení

Oprava v záruce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 10:32, před 9 lety

Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že zboží bylo zřejmě zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka). Standardní záruční doba při prodeji zboží činí dle § 620 odst. 1 občanského zákoníku dvacet čtyři měsíců. Každý prodejce nebo výrobce může za kvalitu svého zboží ručit déle (podle § 620 odst. 5 občanského zákoníku), než zákon vyžaduje. Zboží pak po uvedenou dobu musí být použitelné k obvyklému účelu a si zachovat obvyklé vlastnosti.

Dle § 625 občanského zákoníku se práva z odpovědnosti za vady uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím.

Pro uplatnění práva reklamovat zboží není nutné předložit záruční list, to by byl nepřiměřený požadavek, ke kterému se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Stačí dosvědčit, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího a kdy ke koupi došlo (posloužit by mohl doklad o zaplacení nebo emailová komunikace). Pokud byla reklamace uplatněna v záruční době, může spotřebitelka trvat na vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 13:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.