Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8495Nedoručení balíku na dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2015, před 9 lety

Táňa Jeřábková

Znění stížnosti

Dnes 26.11.2015 mi bylo sms i emailem avizováno doručení očekávaného balíku DR1352700990U. Celý den jsem byla prokazatelně doma a čekala. Bydlím v přízemí s výhledem na silnici a cca kolem 14.30 projelo auto České pošty ovšem nestavělo. V cca 16.00 mi přišla sms, že se balík nepodařilo doručit. Považuji to za velice nesolidní jednání zaměstnanců pošty. Stalo se mi to již jednou a jak jsem se dočetla na internetu, nejsem sama. Českou poštu bych nevyužila, kdyby byla nabízena možnost jiné doručovací společnosti...nebyla bohužel. Už samo o sobě uvedení pouhého dne....bez sdělení alespoň nějakého časového rozmezí, je skutečně jen výsadou České pošty a ještě potom lživé uvedení, že dotyčný nebyl k zastižení. Taktéž nechápu, proč se uvádí telefonické číslo, na které se není možno dovolat. Nevím, za co se tedy platí.....za nesplnění služby?


Požadované řešení

prověřit si zaměstnance, jak plní své úkoly a dát patřičný postih


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 09:36, před 9 lety

Odesílatel si může vyžádat telefonicky informaci o dodání nebo důvodu uložení zásilky. Reklamovat dodání by měl odesílatel. Bude-li reklamace shledána oprávněnou, má právo na vrácení části ceny služby ten, kdo ji podniku uhradil, tedy standardně odesílatel, který může rozhodnout o tom, že částka má být vyplacena jiné osobě. Podmínky služby jsou podrobně uvedeny v poštovních podmínkách, které jsou k dispozici na stránkách České pošty: http://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky.

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní službu uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.