Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 26.11.2015 mi bylo sms i emailem avizováno doručení očekávaného balíku DR1352700990U. Celý den jsem byla prokazatelně doma a čekala. Bydlím v přízemí s výhledem na silnici a cca kolem 14.30 projelo auto České pošty ovšem nestavělo. V cca 16.00 mi přišla sms, že se balík nepodařilo doručit. Považuji to za velice nesolidní jednání zaměstnanců pošty. Stalo se mi to již jednou a jak jsem se dočetla na internetu, nejsem sama. Českou poštu bych nevyužila, kdyby byla nabízena možnost jiné doručovací společnosti...nebyla bohužel. Už samo o sobě uvedení pouhého dne....bez sdělení alespoň nějakého časového rozmezí, je skutečně jen výsadou České pošty a ještě potom lživé uvedení, že dotyčný nebyl k zastižení. Taktéž nechápu, proč se uvádí telefonické číslo, na které se není možno dovolat. Nevím, za co se tedy platí.....za nesplnění služby?
prověřit si zaměstnance, jak plní své úkoly a dát patřičný postih
|
Tweet |
Odesílatel si může vyžádat telefonicky informaci o dodání nebo důvodu uložení zásilky. Reklamovat dodání by měl odesílatel. Bude-li reklamace shledána oprávněnou, má právo na vrácení části ceny služby ten, kdo ji podniku uhradil, tedy standardně odesílatel, který může rozhodnout o tom, že částka má být vyplacena jiné osobě. Podmínky služby jsou podrobně uvedeny v poštovních podmínkách, které jsou k dispozici na stránkách České pošty: http://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky.
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní službu uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman