Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8498Nedodání balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2015, před 9 lety

Richard Fencl

Znění stížnosti

Dne 26.11. mi měla být dodána zásilka do ruky DR8585318972M. V 12,17 hod. přišla SMS, že dnes dodají balíček. V 16,45 jsem tf na poštu, zda už přijedou. Bylo mi sděleno,že se rozváží až do 20.00 hod. V 18,03 hod. další sms - zásilka uložene na poště k vyzvednutí.Kdo mi vrátí peníze za platbu do ruky? Proč pošta nabízí tyto služby? Nechal jsem se již potřetí takto nachytat, ani jednou mi nebyla doručena do ruky.Nejhorší je, že čekáte a nejdete ani na WC, jen aby jste poštu nep....Pošta je snad nejhorší instituce, tak ať si pořád nestěžují.


Produkt

DR8585318972M


Požadované řešení

Požaduji vrátit zaplacené peníze za balík do ruky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 08:37, před 9 lety

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní službu uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.