Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8514Nefunčná skrinka na batožinu na hlavnej stanici v Prahe

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2015, před 9 lety

Jozef Šoltés

Znění stížnosti

Dňa 22.11.2015 o 11,20hod sme vhodili do skrinky c.284 80 korún českých, no službu, ktorú ponúkate sme nemohli využiť pre jej nefunkčnosť. Preto žiadame o vrátenie uvedenej sumy. O ďalšom postupe nás prosím kontaktujte na e-mail: jozef.soltes71@gmail.com
ďakujem


Produkt

viď popis


Požadované řešení

vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2015 19:41, před 9 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede anebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 14:51, před 9 lety

Dobrý den pane Šoltés, dne 30.11.2015 jsme vás kontaktovali na váš e-mail jozef.soltes71@gmail.com, k dnešnímu dni jsme zatím neobdrželi vaši odpověď.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2015 11:20, před 9 lety


Jozef Šoltés

Dobrý deň, ďakujem za vybavenie mojej sťažnosti prosím čiastku zaslať na účet č. 0089078655/0900

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2016 12:38, před 9 lety

Dobrý den, po domluvě s vámi jsme vám peníze nakonec zaslali na adresu, kterou jste nám uvedl v-emailu. Belža 16, 044 58, Belža, Slovakia
Posílám doklad z pošty o odeslání dne 10.12.2015.

Eurogames Bis, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2016 12:05, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 10:29, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.