Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 22.11.2015 o 11,20hod sme vhodili do skrinky c.284 80 korún českých, no službu, ktorú ponúkate sme nemohli využiť pre jej nefunkčnosť. Preto žiadame o vrátenie uvedenej sumy. O ďalšom postupe nás prosím kontaktujte na e-mail: jozef.soltes71@gmail.com
ďakujem
viď popis
vrátenie peňazí
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede anebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den pane Šoltés, dne 30.11.2015 jsme vás kontaktovali na váš e-mail jozef.soltes71@gmail.com, k dnešnímu dni jsme zatím neobdrželi vaši odpověď.
Eurogames Bis, s.r.o.
Dobrý deň, ďakujem za vybavenie mojej sťažnosti prosím čiastku zaslať na účet č. 0089078655/0900
Dobrý den, po domluvě s vámi jsme vám peníze nakonec zaslali na adresu, kterou jste nám uvedl v-emailu. Belža 16, 044 58, Belža, Slovakia
Posílám doklad z pošty o odeslání dne 10.12.2015.
Eurogames Bis, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.