Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 26.11. 2015 16:49 jste mne informovali e-mailem , že si mám vyzvednout zamluvené zboží - kavkazská jedle do 120 cm (vč. stojánku) ve Vaší prodejně ve Všechromech a to do 06.12.2015. Dne 28.11.2015 v cca 13 hod jsem tak učinil avšak mi nebylo vyhověno v souladu s květnatou nabídkou úžasných služeb, uvedenou ve Vašem e-mailu ze dne 26.11. 2015 17:29. Na místě byly k dispozici pouze 4 ks ubohých stromků, doslova košťata - nesouměrně rostlých se zohýbanými kmeny - zhruba tak zboží 4. kategorie. Dostalo se mi odpovědi na můj dotaz, zda tuto nabídku podřadného zboží myslí vážně, začal mi sdělovat kolik již bylo prodáno těchto stromků včera a kolik dnes, ... atd.
Do hovoru zasáhl vedoucí, p. P., který si nechal nadiktovat telefonní číslo s tím, že bude informovat, kdy bude zamluvené zboží na prodejně. Větší stromek nemohu potřebovat z dispozičních důvodů v bytě.
Nádherné Kavkazské jedle 1 až 2,5 m od 349 Kč
Umožnit výběr zboží dle nabídky. Nehodlám jezdit do prodejny ve Všechromech znovu (od mého bydliště je to cca 25 km vozem) a to na prodejně v Holešovicích.
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněné při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.
Kdyby prodávající slibované zboží určité jakosti vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce prodávajícímu uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.