Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodala jsem na provozovnu v Havířově na vyčištění deku, zaplatila předem za službu a když jsem si byla deku vyzvednout, paní mi řekla že už ji někomu vydala. Nemám ani službu a ani svou deku.
Sepsali jsme reklamační protokol, tento mi firma neuznala.
Poté jsem zaslala žádost o náhradu škody na převzatou věc a na tuto již nereagovali.
Deka(přehoz) výrobce Meradiso, o rozměrech 140x200cm, vyrobené z polyesteru, hnědé barvy.
Požaduji zpět vrácení finančních prostředků za službu, kterou jsem zaplatila předem a také finanční náhradu za ztracenou věc na provozovně.
|
Tweet |
Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá společnost za škodu na věci (tedy i za ztrátu), kterou převzala od spotřebitelky a která měla být předmětem jejího závazku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu. Více informací je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.dtest.cz/clanek-3301/zadost-o-nahradu-skody-zpusobene-cistirnou-na-odevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.