Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.11.2015 jsem objednala u Vás 2 medúzy do akvária. Obdržela jsem od Vás číslo objednávky 100259659 s platebními údaji, ještě ten den jsem zaplatila 270,-- Kč plat. příkazem. Do dnešního dne jsem ale od Vás neobdržela žádnou zprávu ani příjmu platby, ani o vyexpedování objednaného zboží. Proto touto cestou činím dotaz jak vypadá vyřízení mojí objednávky.
Děkuji za vyřízení M.Bláhová
Sdělení ohledně stavu vyřízení objednávky č.100259659
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážená paní Bláhová,
veškeré informace o Vaší zásilce Vám byly zaslány na email, který jste nám zadala při vytvoření objednávky a to konkrétně BMiroslava@seznam.cu
Emailovou adresu jsme Vám tedy nyní opravili na BMiroslava@seznam.cz a emaily už Vám budou chodit na správnou adresu.
Vámi objednané zboží je skladem u dodavatele a doba dodání tak činí 15-60 dní od data odeslání. Vaše zboží je na cestě k Vám. Bylo Vám expedováno ze zahraniční dne 5.11.2015
V případě dalších dotazů můžete kontaktovat náš zákaznický servis http://postovnezdarma.cz/helpdesk a my Vám rádi poradíme.
Přeji Vám hezký den
Barbora Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dnes je 14.12.2015 a od společnosti Ateli, s.r.o., jsem do dnešního dne neobdržela žádnou zprávu ohledně mé objednávky a výmluva, že jsem zadala špatnou e-mailovou adresu se mi zdá trochu naivní, neboť internetová stránka seznam.cu neexistuje a jejich zpráva by se jim vrátila jako nedoručitelná pošta
Vážená paní Bláhová,
o stavu Vaší objednávky jsme Vás informovali prostřednictvím této stránky, přes kterou jste nás kontaktovala. Pro jistotu Vám tedy ještě stejné informace odesíláme na Váš email. Na základě Vašeho případu přijmeme opatření, aby se situace se špatně zadanými emaily neopakovala. Stav své objednávky můžete sledovat přes svůj uživatelský účet v sekci Zásilky/Reklamace, kde vidíte jak datum expedice, tak odhadovaný datum doručení zboží.
Přeji Vám hezký den
Barbora Libtoovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vážení přátelé, dnes je 15.12.2015 a sděluji Vám, objednané zboží dorazilo v pořádku a zároveň bych se Vám chtěla omluvit za stížnost, ale v současné době, kdy existují podvodníci, se nemůžete divit, že když jsem od Vás neobdržela žádnou zprávu ohledně mé objednávky /zatím se mi ještě nestalo, že by nikdo nereagoval na mou objednávku/, že jsem začala pátrat.
M.Bláhová
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.