Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.11.2015jsem zaplatil na váš účet za dva flash disky 64 GB USB OTC.Přišli dva voucheny č.2012147/5355 a 2012148/4299.Přišel jeden jiné barvy.POŠLETE DRUHý !!!!! do vaší firmyje nemožné se dovolat.Telefon nikdo
nezvedne.Taháte jen peníze z lidí!!!!!Objednávka č.9902013180 platba byla
přijata!!!
64 GB USB flash disk OTG
Požaduji zaslaní druhého flash disku.!!!Zaslání daňového dokladu.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, je věc v odpovídajícím množství. Pokud tomu tak není, má spotřebitel možnost uplatnit práva z vadného plnění (věc reklamovat). Spotřebitel může požadovat dodání nové věci bez vad, nebo pokud to není možné, má možnost odstoupit od smlouvy. Nevybral-li si spotřebitel ani jednu z uvedených možností, má právo požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může také od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, neboť smlouva byla uzavřena distančně (přes internet). Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží prohlédnout a vyzkoušet před uzavřením smlouvy.
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy bez udání důvodu, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Podnikatel má také právo posečkat do doby, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat reklamaci, případně odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace, odstoupení), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha-Slivenec, Slivenec, K Cikánce 610/17). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je na žádost spotřebitele prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby. Na dokladu musí být uvedeno, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta. Nesmí chybět identifikační údaje prodávajícího, tj. jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firma, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Státní dozor nad dodržováním zmíněného ustanovení ve vztahu ke spotřebiteli provádí Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k provedení kontroly u podnikatele.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Na stížnost nepřišla od firmy žádná odpověď."
Pokud společnost nereaguje na spotřebitelovi výzvy, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Jedině soud může uložit obchodníkovi povinnost plnit. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.