Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#8529Trvalá nespolehlivost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2015, před 9 lety

Karel Prokop

Znění stížnosti

Vážení, jsem Vašim dlouholetým klientem, ale pro těžkou nespolehlivost služeb zvažuji odchod od Vás. Minulou středu jsem žádal prostřednictvím operátora výměnu Vašeho modemu, který je nefunkční, jak mi řekl při návštěvě technik (protažení kabelu do vedlejšího pokoje, což měl již udělat mimořádně neochotný technik před půldruhým rokem - zaplatil jsem teď Kč 404.-). Operátor mi slíbil, že můj požadavek předá technikovi a ten se mi ozve do dvou dnů, což bylo v pátek. Je pondělí večer a nic. Jsem časově velmi vytížen a když dám několik termínů, kdy budu doma, naprosto nikdo se nesnaží vyhovět. Co je to prosím Vás za služby klientům za nemalé peníze? Platím pronájem Vašeho modemu, který nemohu používat.
To mám čekat do nekonečna? Nebo lépe udělat Vám "reklamu" v televizi či na ČOIce ? S pozdravem Karel Prokop (775280520)


Produkt

výměna modemu za nový a seřídit obraz


Požadované řešení

Žádám o vyřízení této stížnosti, raději bych služby - bylo by to asi lepší - do konce tohoto týdne!!! A ještě jedna věc : technik se měl přizpůsobit, když se nedostaví v nabízeném termínu. KP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 12:14, před 9 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, s.r.o. pro domácnosti (dále jen „VOP“) v čl. 4 odst. 6 společnost zavazují k odstranění poruchy co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dní od nahlášení poruchy klientskému centru. Pokud je porucha na síti UPC nebo na zařízení UPC, nese náklady na opravu UPC.

Pokud společnost nedodává neoprávněně služby déle než 30 dní, může spotřebitel od smlouvy odstoupit dle čl. 2.7.3.1. písm. a) VOP.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.12.2015 17:24, před 9 lety

S klientem jsme se spojili, omluvili se za delší čekací lhůty a stížnost vyřešili k jeho spokojenosti. Klientovi budou odúčtovány služby, které nemohl využívat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 15:27, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 09:24, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.