Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8531Nefunkční flasch disk

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 9 lety

Pavlína Kahánková

Znění stížnosti

Dobrý den,

V květnu jsem si pomocí voucheru objednala 3 flasch disky. Kód voucheru
1522036 – 4902 ; 1522037 – 1357 ; 1522038 – 4494. Byla vystavena faktura
2014274220.

Bohužel ani jeden z disků nefunguje tak, jak prodejce inzeruje - nahrávání
souborů trvá enormě dlouho a co víc - nahrané soubory nejdou otevřít.
Pokaždé při nahrání souboru napíše disk chybu a že je nutné zformátovat.
Pustila jsme na tyto disky testovací program a i ten vykázal chyby, že
kapacita neodpovídá. Prosím o vrácení peněz zpět.

Firma RABATOR převzala zboží 2.10.2015 (dle sledování zásilky). Od té doby se nic neděje. V jednom meilu (6.11.2015) napsali, že nechají prověřit na účetním oddělení , poté asi na další 3 meily vůbec nereagovali......

Pavlína Kahánková


Produkt

3 flasch disky


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 15:20, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Vadnou věc je tedy vhodné reklamovat. Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:43, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 10:52, před 9 lety


Pavlína Kahánková

Dobrý den,
Již několikrát jsem se ptala kdy dostanu peníze za zboží, které jsem Vám zaslala zpět a vy jste ho 5.10.2015 (podle údajů pošty) převzali v Praze.
Jednalo se o 3 ks zcela nefunkční Flasch disků s Kódem voucheru 1522036 – 4902 ; 1522037 – 1357 ; 1522038 – 4494, číslo faktury
2014274220. Prosím z vrácení peněz zpět na účet č. 2900673381/2010.

S pozdravem

Kahánková Pavlína
Údolní 857
72529 Ostrava - Petřkovice

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:51, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.