Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
V květnu jsem si pomocí voucheru objednala 3 flasch disky. Kód voucheru
1522036 – 4902 ; 1522037 – 1357 ; 1522038 – 4494. Byla vystavena faktura
2014274220.
Bohužel ani jeden z disků nefunguje tak, jak prodejce inzeruje - nahrávání
souborů trvá enormě dlouho a co víc - nahrané soubory nejdou otevřít.
Pokaždé při nahrání souboru napíše disk chybu a že je nutné zformátovat.
Pustila jsme na tyto disky testovací program a i ten vykázal chyby, že
kapacita neodpovídá. Prosím o vrácení peněz zpět.
Firma RABATOR převzala zboží 2.10.2015 (dle sledování zásilky). Od té doby se nic neděje. V jednom meilu (6.11.2015) napsali, že nechají prověřit na účetním oddělení , poté asi na další 3 meily vůbec nereagovali......
Pavlína Kahánková
3 flasch disky
Vracení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je tedy vhodné reklamovat. Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
Již několikrát jsem se ptala kdy dostanu peníze za zboží, které jsem Vám zaslala zpět a vy jste ho 5.10.2015 (podle údajů pošty) převzali v Praze.
Jednalo se o 3 ks zcela nefunkční Flasch disků s Kódem voucheru 1522036 – 4902 ; 1522037 – 1357 ; 1522038 – 4494, číslo faktury
2014274220. Prosím z vrácení peněz zpět na účet č. 2900673381/2010.
S pozdravem
Kahánková Pavlína
Údolní 857
72529 Ostrava - Petřkovice
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.