Společnost


EUROMEDIA GROUP k.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8537Znevýhodnění člena knižního klubu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 9 lety

Anna Losová

Znění stížnosti

Dobrý den, nelíbí se mi, že jsem jako člen knižního klubu znevýhodněna. Objednávám si knihy kvůli špatné dostupnosti klubové prodejny pouze přes internet a nechápu proč nemohu rovněž jako člen klubu používat slevové kupony. Členství musím stejně jako ostatní prokazovat alespoň dva roky a výhody mi z toho neplynou. Byla bych ráda, kdybyste mi odpověděli a vysvětlili situaci. Děkuji.Anna Losová/Pavel Los/
Toto je text, který jsem poslala na adresu knižního klubu. Pochopila bych, že nemohu bonusové kupony, kdybych si jen tak občas koupila nějakou knihu. Ale jsem vázána koupí z každého katalogu, který vychází jednou za dva měsíce po dobu dvou let.Kdybych si nevybrala, klub posílá sám jakoukoliv knihu z nabídky. I zde se v klubových pravidlech ohánějí klubovými výhodami. Bohužel zrušit členství si mohu až po dvou letech a po celou tu dobu, pokud bych si nevybrala z nabídky, mě budou 5x do roka obšťastňovat jimi vybranými tituly. Nelíbí se mi přístup KK. Děkuji za to, že jsem se mohla svěřit Anna Losová


Produkt

nabídka bonusových kuponu /např. při příležitosti narozenin/. V pravidlech nemají, že by při nákupu přes internet tyto bonusy KK neposkytoval.


Požadované řešení

Chtěla bych aby se přístup KK změnil v přístupu nákupu knih přes internet. Tuto službu nabízejí a nevidím důvod proč by zákazník měl být znevýhodňován.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 16:17, před 9 lety

Pravidla Knižního klubu a VIP program jsou zveřejněny na webových stránkách společnosti (www.bux.cz/napoveda/vse-o-kniznim-klubu/pravidla-clenstvi-v-kniznim-klubu.html). Společnost v pravidlech neuvádí, že by zákazník nakupující přes internet nemohl požívat všech výhod, které jsou se členstvím v Knižním klubu spojeny. Spotřebitelka má tedy možnost domáhat se všech služeb, které jí toto členství v Knižním klubu nabízí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 17:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.