Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8541Komplikace v dodávání balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 9 lety

Robin Padyšák

Znění stížnosti

Konkretizuji stížnost na rozvozce Paličku. Nevím co je zač, ale poslední tři zásilky přijely stylem, ráno nepřišla ani informativní sms, a když už přišla tak např. Balík dorazí mezi 11:00 a 12:00 a pan Palička dorazil až 13:41 a ještě byl drzý, když jsem mu řekl že má spoždění hodinu a 41 minut. Nebo další příklad. Právě teď čekám na balík, dnes ve 12:00 jsem byl s manželkou na nákupech, a měli jsme zmeškaný hovor. Volali jsme zpět a pan Palička nám řekl, že u nás byl a my tam nebyli (bez jakékoli informace, že má dorazit)na to odpověděl, že dorazí tedy mezi 16:00 a 17:00 je 18:00 a on stále nikde. Nevím jestli je tohle normální, ale nutí mně to k rozhodnutí nevybírat PPL jako dopravce mých objednávek. Plus je absolutně bezohledný, když mu manželka řekla, že náš 5ti měsíční syn spí ať nezvoní, tak on i přez to zvoní.


Produkt

Řidič PPL pan Palička v neoznačené jednobarevné dodávce.


Požadované řešení

Vysílat zodpovědnějšího řidiče na mou adresu. Konkrétně kohokoli jiného než pana Paličku ! Nikdy jsem tohle neřešil, dokud mi balíky nezačal vozit tenhle člověk.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2015 10:31, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.