Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,
mám opravdu skromný dotaz, žiji v Uherském Brodě od mala a navštěvuji obchodní dům Kaufland. Při návštěvě v tomto obchodě se opakovaně tvoří fronty. Při dotazu mi paní za pultem odpověděla: máme málo lidí kolegyně šla na svačinu. Byla to neděle odpoledne. Opravdu za pultem jsem viděl jednu starší paní, která měla stihnout sýry pomazánky a uzeninu. Stálo tam 6 lidí a já si musel 2x počkat, poprvé na salát a později na uzeninu. U pokladen to samé, máte tam 10 pokladen, otevřené byly dvě a v řadě přede mnou 9 lidí. O týden později jsem byl nakupovat v obchodní domě Čepkov. Samozřejmě jsem ze zvědavosti navštívil i Vaši společnost. Nevěřím svým očím u pultu stály 4 pracovnice a bylo otevřeno 5 pokladen kupodivu fronty byly krátké. Prosím o vyjádření a předem děkuji o vyřešení tohoto problému.
S přáním hezkého dne A. Koníček
více personálu v obchodním domě Kaufland UH. Brod
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, popř. nepořádek na provozovně, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.