Společnost


ESSOX s.r.o.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8548Půjčka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2015, před 9 lety

Martin Grunt

Znění stížnosti

dobry den vzal jsem si notebook na splátky jeden měsíc jsem nezaplatil ale následující měsíc jsem zaplatil 2 splátky takže jsem to vyrovnal a nic nedlužil poslední splátku mám k 15 prosinci chodí mi upomínky a je mi vyhrožováno soudem pochopil bych že mám zaplatit penalizaci za ten měsíc co jsem nezaplatil ale když jsem to zaplatil sice po měsíci a chodí mi upomínky a i dále mi naskakuje penalizace a mám výhružné telefonáty tak se mi to nelíbí nevím na koho se obrátit ale přemýšlím i o televizi pro mě je to pěkná sprostarna a není problém i přeposlat že mám všechny splátky zaplacené


Produkt

notebook asus


Požadované řešení

pokud mám zaplatit penalizaci tak za měsíc co jsem nezaplatil a né že mi bude penalizace běžet i na dále co mám vše řádně zaplacené tomu říkám sprostarna jak z obyčejných lidí tahat peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2015 17:06, před 9 lety

Byla-li splátka úvěru uhrazena po její splatnosti, je dlužník v prodlení a poskytovatel spotřebitelského úvěru může požadovat zaplacení sjednaného úroku z prodlení a dalších smluvních poplatků. O výši úrokové sazby v případě prodlení s plněním jakož i o smluvních pokutách musí být spotřebitel informován před uzavřením smlouvy.

Pokud následně dlužník plní, započte se toto plnění nejprve na smluvní pokutu a úroky a teprve pak je splacena dlužná částka. Je tedy vhodné si vždy ověřit, jaká částka má být v případě prodlení splacena. Není-li zaplacena celá dlužná částka včetně smluvních pokut a úroků z prodlení, má poskytovatel úvěru znovu právo požadovat úroky z prodlení a další smluvní pokuty.

Byla-li však zaplacena celá dlužná částka, není možné po spotřebiteli žádat další plnění. Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné obrátit se se stížností nejprve na společnost. Bude-li stížnost společností zamítnuta, může spotřebitel podat návrh na zahájení řízení před finančním arbitrem, který je příslušný pro řešení sporů mezi věřitelem a spotřebitelem při nabízení nebo poskytování zprostředkování spotřebitelského úvěru. Více o podání návrhu na zahájení řízení před finančním arbitrem je možné vyhledat na následující webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.