Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 25.10.2015 jsem si přes internet objednala zboží. Následně jsem byla za 7 a 10 dnů dvakrát informovaná, že zboží nebylo expedováno.
Následně jsem čekala další týden než by bylo sděleno, že moje objednávka byla stornovaná. Psala jsem tedy obratem na email, že požaduji vrácení peněz. Celou tuto situaci jsem již dvakrát urgovala a bez výsledku. Žádná odpověď, žádné peníze!
Od objednávky do dnešního dne uběhlo již 39 dní a já nemám ani zboží ani peníze! Jsme velice nespokojená.
PS: na klientskou linku se dovolat je umění!!! Po 20 minutách, kdy jsem byla 6. v pořadí jsem to vzdala.
Simona
konzervy pro kočky
Vrácení peněz!
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
V tomto případě došlo ke stornování objednávky ze strany prodejce. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážená paní Vystrčilová,
omlouvám se za komplikace. Bohužel jsme se začátkem listopadu potýkali s technickými problémy a byli jsme nuceni stornovat několik objednávek. Platby za tyto objednávky byly vraceny automaticky, bohužel ta Vaše zaslána nebyla.
Požadavek zasílám kolegům na finanční oddělení a prosím ještě o strpení, v nejbližších dnech byste měla mít platbu na svém účtu.
Mrzí mě, že jste se setkala s takto nepříjemnou situací a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Po dalším emailovém zaurgování poslali platbu zpět!
Nicméně lžou, protože nešlo jenom o mou platbu. S platbami mělo v této době potíže více lidí.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.