Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8550Nevrácení peněz za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 9 lety

Simona Vystrčilová

Znění stížnosti

Dne 25.10.2015 jsem si přes internet objednala zboží. Následně jsem byla za 7 a 10 dnů dvakrát informovaná, že zboží nebylo expedováno.
Následně jsem čekala další týden než by bylo sděleno, že moje objednávka byla stornovaná. Psala jsem tedy obratem na email, že požaduji vrácení peněz. Celou tuto situaci jsem již dvakrát urgovala a bez výsledku. Žádná odpověď, žádné peníze!
Od objednávky do dnešního dne uběhlo již 39 dní a já nemám ani zboží ani peníze! Jsme velice nespokojená.
PS: na klientskou linku se dovolat je umění!!! Po 20 minutách, kdy jsem byla 6. v pořadí jsem to vzdala.
Simona


Produkt

konzervy pro kočky


Požadované řešení

Vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 13:41, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

V tomto případě došlo ke stornování objednávky ze strany prodejce. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2015 19:45, před 9 lety

Vážená paní Vystrčilová,

omlouvám se za komplikace. Bohužel jsme se začátkem listopadu potýkali s technickými problémy a byli jsme nuceni stornovat několik objednávek. Platby za tyto objednávky byly vraceny automaticky, bohužel ta Vaše zaslána nebyla.

Požadavek zasílám kolegům na finanční oddělení a prosím ještě o strpení, v nejbližších dnech byste měla mít platbu na svém účtu.

Mrzí mě, že jste se setkala s takto nepříjemnou situací a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 08:35, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2016 10:58, před 9 lety


Simona Vystrčilová

Po dalším emailovém zaurgování poslali platbu zpět!
Nicméně lžou, protože nešlo jenom o mou platbu. S platbami mělo v této době potíže více lidí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:42, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.