Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na lince z Pelhřimova do Prahy jsem si v autobuse zapomněla deštník. Firmu jsem hned kontaktovala, deštník se našel na místě, kde jsem ho nechala. Odmítli mi ale deštník přivézt s některým spojem projíždějícím Pelhřimovem. Můžu si ho prý vyzvednout v sídle firmy v Uhříněvsi. Jsem invalidní důchodce, auto nemám a do Uhříněvsi se z Pelhřimova nedopravím. Autobusy AZ bus přitom Pelhřimovem projíždějí každý den a řidiči vyráží z centrály v Uhříněvsi. Deštník tedy zpátky nedostanu, je mi to líto.
Mohli by mi vyjít aspoň trochu vstříc a deštník poslat s některým řidičem do Pelhřimova, kde bych si ho na zastávce vyzvedla. Nebo poslat poštou, poštovné bych zaplatila.
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Spotřebitelka nás informovala, že spor byl již vyřešen, neboť dopravce vrátil spotřebitelce ztracenou věc.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Hodnocení: