Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8551Neochota k vrácení zapomenutého deštníku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 9 lety

Jana Koubková

Znění stížnosti

Na lince z Pelhřimova do Prahy jsem si v autobuse zapomněla deštník. Firmu jsem hned kontaktovala, deštník se našel na místě, kde jsem ho nechala. Odmítli mi ale deštník přivézt s některým spojem projíždějícím Pelhřimovem. Můžu si ho prý vyzvednout v sídle firmy v Uhříněvsi. Jsem invalidní důchodce, auto nemám a do Uhříněvsi se z Pelhřimova nedopravím. Autobusy AZ bus přitom Pelhřimovem projíždějí každý den a řidiči vyráží z centrály v Uhříněvsi. Deštník tedy zpátky nedostanu, je mi to líto.


Požadované řešení

Mohli by mi vyjít aspoň trochu vstříc a deštník poslat s některým řidičem do Pelhřimova, kde bych si ho na zastávce vyzvedla. Nebo poslat poštou, poštovné bych zaplatila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2015 15:46, před 9 lety

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 12:38, před 9 lety

Spotřebitelka nás informovala, že spor byl již vyřešen, neboť dopravce vrátil spotřebitelce ztracenou věc.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.12.2015 12:39, před 9 lety


Jana Koubková

Hodnocení: