Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#8552Ukončení automatické prolongace VIP účtu a smazání profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 9 lety

Romana Bredová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 1.11.2015 jsem zaplatila částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.

Výpověď jsem se snažil odeslat faxem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu případně do středy 9.9.2015 posílat dopis pro své osobní ujištěni, že tak bylo učiněno.

A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.



Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Proto se o první prostředek pro odstoupení od smlouvy snažím e-mailem.
Následně bude před vypršení 14 dnů odeslán případně dopis s touto výpovědí.


Produkt

poplatek za VIP účet byl uhrazen 3.11.2015


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 12:28, před 9 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2015 14:16, před 9 lety

Dobrý den,

po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď nám byla v stanovené výpovědní lhůtě zaslaná, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.

V případě, že jste se snažili odeslat Výpověď prostřednictvím FAX-u, ale snaha o její odeslání zlyhala, přepošlete nám prosím scan chybového hlášení, které Vám FAX vydal.

Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.

Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 14:54, před 9 lety


Romana Bredová

Dobrý den, již jsem psala několik emailů. Počkám na vyjádření tam. Vzhledem k tomu, co se dá dohledat na internetu, podávám trestní oznámení a budu to řešit dále, pokud nebude mé žádosti vyhověno. Vzhledem k tomu, že se mi podařilo spojit s několika takto podvedenými, mám v plánu ujmout se hromadné žaloby, informovat evropské spotřebitelské centrum. Já na rozdíl od ostatních hodlám jednat, ne jen psát komentáře, jak jsem naletěla. Pokud tedy nedojde ke zrušení mého účtu, VIP členství a smazání mých osobních dat, soudit se budu já s vámi. Ne vy se mnou. Viz mé emaily na zákaznickém centru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2015 15:00, před 9 lety

Dobrý den,

Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděl v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu apod.), pošlete nám ho prosím.

V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám rádi k dispozici.

Totéž bude požádán, aby ECC.

Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 15:39, před 9 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má nyní možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 16:15, před 9 lety


Romana Bredová

Nenapadlo mě si uchovat potvrzení o faxu, který neexistuje. Dále Vás prosím o vyjádření k tomuto:
Zákaznický servis uvádí, že VIP členství se prodlužuje automaticky, pokud odpovím na 10 kontaktů. Lze snadno dohledat, že toto jsem neuskutečnila. Cituji: "Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2."

Vzhledem k tomu, že jsem na žádný kontakt neodpověděla a vy mi prodloužili VIP členství, porušili jste podmínky z vaší strany. Proto opět žádám o zrušení členství a celého mého účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 09:58, před 9 lety

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 17:45, před 9 lety

Dobrý den,

Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat zpětnou/ neuhrazenou platbu ve a stáhnout veškeré nároky.

VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2015 20:28, před 9 lety


Romana Bredová

Dobrý den,

děkuji za vyřízení. Ještě Vás požádám o jedno potvrzení, a to že můj profil je definitivně smazán (již jsem tak učinila, ale žádám ještě potvrzení od vás).

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2015 10:34, před 9 lety


Romana Bredová

Hodnocení:

Komentář: Ukončení automatické prolongace VIP účtu a smazání profilu bylo kladně vyřízeno.