Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8556NELZE REKLAMOVAT ZÁSILKU DO ZAHRANIČÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 minut 43 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 9 lety

Radek Hrubý

Znění stížnosti

27/10/2015 jsem posílal zásilku do USA. Doposud nedorazila. Reklamoval jsem dodání, zásilka byla pojištěna na 1500 Kč. Na poště v Dobříši mi slečna u okénka řekla, že to nelze reklamovat. Požadoval jsem protokol. Sdělila mi, že reklamaci nemůže řešit jelikož tam není paní vedoucí. Žádal jsem osobu, která vyřizuje reklamace v nepřítomnosti pí. vedoucí. Nikdo nebyl schopen reklamaci řešit. Navrhovala mi, abych přišel až tam bude paní vedoucí. Nakonec si podací lístek ofotila a sdělila mi, že se mi telefonicky 30/11/2015 určitě ozve zodpovědná osoba. To bylo 27/11/2015. Dodnes (2/12/2015) se nikdo nezavolal. Budu muset opět na poštu vystát nekonečnou frontu a doufat, že ve STÁTNÍM PODNIKU se někdo bude zabývat mojí reklamací.


Produkt

Zásilka do zahraničí


Požadované řešení

ANO, chci si jenom postěžovat. Jediným řešením je státní podnik zprivatizovat.
Česká pošta prodává kde co, chtěla by snad i opravovat auta, ale poštovní služby dělat neumí. Okénka jsou olepená losy a jiným zbožím jako ve střelnici, na pracovníky není ani vidět. Fronty jak za komunistů, ale pracují jenom 1 nebo 2 pracoviště, na ostatních jsou zatažené závěsy. Místo doručování večer, kdy jsou zákazníci pošty doma, tak chodí dopoledne. V Kocourkově to šlape líp!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2015 14:51, před 9 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.