Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#8564Výpověď

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 9 lety

Vlasta Michalcova

Znění stížnosti

Dobry den,
Dne 23.10.2015jsem zaplatila po registraci castku 149kc,zkusebni premium ucet na mesic u seznamky www.be2.cz.Po 14dnech podle smluvnich podminek,jsem se rozhodla podat vypoved,zrusil clenstvi.ale nezdarilo se.Zadny kontakt v CR.Rozhodla jsem se odeslat pisemnou vypoved do Lucemburska.Na misto odezvy a zruseni meho profilu mi byl poslan email s upominkou.
Nelibi se mi neseriozni jednani,ze nemam moznost nikterak moznost zrusit smluvni vztah.a ke vsemu ze mohou manipulovat s mymi financemi.


Produkt

upominky,poplatky ve vysi 2400kc


Požadované řešení

smazani vsech informaci,uctu na www.Be2.cz a zruseni vsech styku se spolecnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 10:45, před 9 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Pokud spotřebitel včas touto formou vypověděl prokazatelně (dopisem doporučeně) členství, je zapotřebí upozornit na tuto skutečnost společnost a doložit podacím lístkem a kopií učiněné výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2015 12:23, před 9 lety

Dobrý den, paní Michalcova.

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.


S pozdravem,

Thomas Pappas

Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2

_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 13:46, před 9 lety


Vlasta Michalcova

Dobry den,
Zaslane informace o mem profilu mate na emailu zakaznickyservis@be2.cz.Ponevadz ale z tohoto emailu chodi jen automaticky nastavene odpovedi a neni mozne se s vama spojit,prosim o dukladnejsi pristup.
Pokud nemuzete muj profil najit v databazi,prosim vas o info,nebo respektive spise o pisemnou formu,ze byl muj profil smazan,a tudiz uzavreny veskere kontakty s vama a zruseni veskerych pohledavek,ktere po mne chcete zaplatit.
Dekuji za pochopeni
S pozdravem Michalcova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2015 14:26, před 9 lety

Dobrý den,

ID : 61468ecc55016fe4b04c2a32

Přijali jsme Vaši žádost, související s VIP/ Prémiovým členstvím Vašeho.

Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat zpětnou/ neuhrazenou platbu ve výši 2544 Kč a stáhnout veškeré nároky.

VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 19:17, před 9 lety


Vlasta Michalcova

Dobry den,
Prosim spolecnost www.Be2.cz.aby mi poslala emailem dokumentaci o tom,ze je muj profil smazan,a veskere informace a dokumenty a pohledavky taktez smazany.
Dekuji za podporu
S pozdravem Michalcova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 17:49, před 9 lety

Dobrý den,

ID : 61468ecc55016fe4b04c2a32

Na základě Vašeho požadavku jsme vymazali váš profil. Zasílání emailů bude ukončeno během 48 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2015 12:22, před 9 lety


Vlasta Michalcova

Dobry den,
prosim spolecnost www.Be2.cz. aby mi potvrdila pisemnou formou na email,uzavreni veskerych zavazku vuci vasi spolecnosti.
Dekuji.
S pozdravem Michalcova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:50, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 15:48, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.