Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 9.11.2015 jsem si objednala na internetu Jena nábytek psací stůl.
Souhrn objednávky
Název produktu Dostupnost Množství Cena s DPH
MT933 (Buk Samerberg) Dodání 11 týdnů 1 ks 2 051 Kč
Doprava - Balík GEIS - nábytek 1 ks 199 Kč
Platba - On-line platební karta 1 ks 0 Kč
Celková cena bez DPH 1 859 Kč
DPH 391 Kč
Celková cena s DPH 2 250 Kč
Obratem jsem poslala peníze. Dne 11.11.2015 jsem obdržela email:
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš nákup na jena-nabytek.cz. Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme 9. 11. 2015, 10:29:06 přijali Vaši objednávku číslo 9915864653.
Následně 23.11.2015 jsem od paní Bc. Michaela Baxantová oddělení péče o zákazníky dostala email, že stornují moji objednávku a že zboží není skladem. Nikde zmínka o vrácení peněz, tak jsem si volala na zákaznickou podporu. Dne 1.12.2015 jsem opět poslala email na obchod@okay.cz
ve znění:
děkuji za informaci, že jste stornovali moji objednávku č. 9915864653, ale ráda bych věděla, kdy mi pošlete nazpět moje peníze (částka: 2250.00 CZK), které již máte na svém učtu od 11.11.2015. V žádném emailu o tom není nikde zmínka. Myslím si, že to byl první a poslední obchod, který jsem s vámi přes internet uzavřela, protože takové jednání se mi vůbec nelíbí a požaduji nějakou kompenzaci za neoprávněné držení peněz.
S pozdravem Marie Baranová
tel: 730 976 964
Čekala jsem zrpělivě do dnešního dne, že se někdo ozve. Opět jsem musela volat na zákaznickou linku a čekat 5 minut něž se mi někdo ozve.
S pozdravem Marie Baranová
MT933 (Buk Samerberg)
Co očekávám?Protože jsem si již psací stůl sehnala jinde, tak okamžité vrácení peněz na účet a kompenzaci od prodejce za neoprávněné držení mých peněz.
|
Tweet |
Byla-li zrušena již zaplacená objednávka, má společnost povinnost spotřebitelce vrátit uhrazenou částku. Pokud takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl). Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému.
V takovém případě doporučujeme společnost vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení. Výzvu je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně za využití poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy) na adresu společnosti. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě je vhodné shrnout podstatné body související se sporem a stanovit lhůtu, do kdy má možnost společnost vrátit peněžní prostředky (např. 7 dnů).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.