Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8570Částečně nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2015, před 9 lety

Stanislav Nemrava

Znění stížnosti

Dobrý den,
2.12.2015 mně došla zásilka ČP s dodacím listem z 5.11.2015, na kterém jsou dvě položky:

37014 - tekuté sklo kód voucheru 2011461
36806 - paměťová karta kód voucheru 2011462

V obálce však byla pouze paměťová karta.

Stanislav Nemrava



Pokusil jsem se k vám dovolat, ale nějak to nefunguje


Produkt

37014 - tekuté sklo - úžasná hračka


Požadované řešení

předpokládám, že ještě do vánoc přijde


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 09:37, před 9 lety

Spotřebitel má dvě možnosti, jak řešit vzniklou situaci. Za prvé může nedodané kusy zboží z objednávky reklamovat pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 odst. 1 písm. d)občanského zákoníku. Prodejce pak má povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů dodáním chybějícího zboží, anebo může spotřebitel ihned od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky za zboží včetně nákladů na dopravu, protože smlouva byla uzavřena po internetu, a to nejpozději do 14 dní od převzetí nekompletní zásilky.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat reklamaci, případně odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace, odstoupení), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha-Slivenec, Slivenec, K Cikánce 610/17). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:42, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2016 12:06, před 9 lety


Stanislav Nemrava

Dobrý den,

o 37014 - tekuté sklo - úžasná hračka stále stojím

Stanislav Nemrava, Solná cesta 132, 686 01 Uh.Hradiště
sn0132@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:59, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.