Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
2.12.2015 mně došla zásilka ČP s dodacím listem z 5.11.2015, na kterém jsou dvě položky:
37014 - tekuté sklo kód voucheru 2011461
36806 - paměťová karta kód voucheru 2011462
V obálce však byla pouze paměťová karta.
Stanislav Nemrava
Pokusil jsem se k vám dovolat, ale nějak to nefunguje
37014 - tekuté sklo - úžasná hračka
předpokládám, že ještě do vánoc přijde
|
Tweet |
Spotřebitel má dvě možnosti, jak řešit vzniklou situaci. Za prvé může nedodané kusy zboží z objednávky reklamovat pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 odst. 1 písm. d)občanského zákoníku. Prodejce pak má povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů dodáním chybějícího zboží, anebo může spotřebitel ihned od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky za zboží včetně nákladů na dopravu, protože smlouva byla uzavřena po internetu, a to nejpozději do 14 dní od převzetí nekompletní zásilky.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat reklamaci, případně odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii reklamace, odstoupení), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha-Slivenec, Slivenec, K Cikánce 610/17). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
o 37014 - tekuté sklo - úžasná hračka stále stojím
Stanislav Nemrava, Solná cesta 132, 686 01 Uh.Hradiště
sn0132@gmail.com
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.