Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 21.10.2015 jsem reklamovala TV, které nešel obraz. TV jsme dovezli na pobočku v HK. Bylo nám sděleno, že do 30ti dnů se nám někdo ozve. Od 21.11.2015 volám a píši na společnost, protože jsem neměla ani TV, ani peníze. Jak v telefonu, tak po mailech mi píší akorát, že se omlouvají, že mám vyčkat a že to předávají na finanční oddělení. Už je to 14 dní po prošlé reklamační lhůtě a stále se nic neděje.
TV Philips 40PFH4309/88
Žádám o okamžité vrácení peněz, na které mám nárok dle zákona, na účet. Číslo účtu požadovali již 21.11.2015
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vážená paní Fialková,
dle našich informací byla již platba zaslána na Váš účet a touto dobou byste ji měla evidovat. Prosím Vás o kontrolu, pokud opravdu stále nebyla připsána, určitě mě kontaktujte na overeno@mall.cz.
Moc se Vám omlouvám za potíže, které jste měla s vyřízením reklamace v našem obchodě, lhůta měla být samozřejmě dodržena.
Děkuji Vám za Vaši trpělivost.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.