Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8571Prošlá reklamační lhůta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2015, před 9 lety

Lucie Fialková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.10.2015 jsem reklamovala TV, které nešel obraz. TV jsme dovezli na pobočku v HK. Bylo nám sděleno, že do 30ti dnů se nám někdo ozve. Od 21.11.2015 volám a píši na společnost, protože jsem neměla ani TV, ani peníze. Jak v telefonu, tak po mailech mi píší akorát, že se omlouvají, že mám vyčkat a že to předávají na finanční oddělení. Už je to 14 dní po prošlé reklamační lhůtě a stále se nic neděje.


Produkt

TV Philips 40PFH4309/88


Požadované řešení

Žádám o okamžité vrácení peněz, na které mám nárok dle zákona, na účet. Číslo účtu požadovali již 21.11.2015


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 10:27, před 9 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2015 20:00, před 9 lety

Vážená paní Fialková,

dle našich informací byla již platba zaslána na Váš účet a touto dobou byste ji měla evidovat. Prosím Vás o kontrolu, pokud opravdu stále nebyla připsána, určitě mě kontaktujte na overeno@mall.cz.

Moc se Vám omlouvám za potíže, které jste měla s vyřízením reklamace v našem obchodě, lhůta měla být samozřejmě dodržena.

Děkuji Vám za Vaši trpělivost.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 08:36, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2016 10:15, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.